Sjaniequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ja... die stopwoorden zijn niet moeilijk na te doen...
Schatje lieverd en moppie en ik ben een kloon van Sjaan![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ja idd..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, daarom zijn we ook kritischJe kan beter iets vermelden waardoor iedereen zeker weet dat jij het bent, of een moderator/Admin moet het ff bevestigen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:53 schreef roeland303 het volgende:
een kop als een gesmolten ET
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
+ rulezquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Als dit de echte roel is.
Fok! de Roels
Wil het wel geloven, maar zie toch eerst liever een bewijs..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:09 schreef Falco het volgende:
Wat een gezeur, dit is overduidelijk Roel. Heb wat vertrouwen in je medemens.
Waarom moet ie zo nodig zich bewijzen, als hij zegt dat hij Roel is? Wordt jou zoveel leed anders aangedaan als 'Roeland303' je voor de gek houdt? Wat is de lol eigenlijk ook om op vrijdagmiddag opeens je als een ouwe big brother-deelnemer op een of andere website voor te doen. Kortom, gewoon nokken met dat kansloze kloongezeur.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wil het wel geloven, maar zie toch eerst liever een bewijs..
Ik kan me ook wel voordoen als koningin beatrix![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:12 schreef Gert het volgende:
Krijgen we dat kloon-gezeik weer.![]()
Het is duidelijk dat hij het is toch. Refereert aan de kick off. Geeft nog wat extra details die Sanne hier niet heeft genoemd. Heeft exact dezelfde manier van schrijven. Gebruikt als naam Roeland303 wat op één letter na een synthesizer is die wordt gebruikt om techno of tekno whatever te maken. Valt zomaar offtopic binnen is het meest wazige topic wat ie kon vinden: het is Roel.
Mevroúw wijf voor jou hè.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:15 schreef roeland303 het volgende:
iemand zou dat stukje van dat wijf van fok toch opzoeken...wat zegt ze dan over mij?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef Sanne het volgende:
Ik was vanavond bij de kick-off van BB met Hunter. We stonden wat te praten met Andries die werkelijk altijd echt geïnteresseerd is in wat je doet. Maar goed, Roel en Dido zaten daarvoor. En op een gegeven moment maakt iemand een foto van ons. Dus Hunter zegt iets over dat dat wel een bijzondere foto is want Mediawatchers en Fok verenigd.
Zegt die Roel ineens: Fok? Dat kutforum?
Dus ik zeg ja.
Zegt ie: Als ik dat had geweten...
Dus ik zeg: Wat dan, had je dan al je neefjes meegenomen?
En toen was ie even stil.
Ik heb hem nog gevraagd of hij niet wist wat er op forums over BB'ers besproken werd. Nee dat wist hij niet. Dan stap je in de vijfde editie van BB, en dan kijk je niet ff om je heen, je doet geen research, en wel janken achteraf. Moewahahaaahaaaa That made my day!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |