Ja, ik zie het, dankjewel! Ik doe 'm zometeen op de post.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Etui, ik heb het geld zojuist overgemaakt via internetbankieren.
Zo! De postbank is echt snel vandaagquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:06 schreef Etui het volgende:
[..]
Ja, ik zie het, dankjewel! Ik doe 'm zometeen op de post.
Als je van postbank naar postbank verzend gaat het altijd snel hoor!quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo! De postbank is echt snel vandaag!
Ik ben erg benieuwd!.
Het is op te halen in een dorpje tussen Alkmaar en Uitgeest, mocht je daar in de buurt wonen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Is het ook ergens op te halen trouwens?
Ohh jammer, ik heb erg lange benen dus ik denk niet dat het wat wordt danquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:28 schreef Etui het volgende:
Nee, voor mij is hij eigenlijk hoogwater! Vandaar dat ik hem maar een keer gedragen hebMaar ik geloof wel dat ik dan lange benen heb
![]()
Jammer! Maar de broek is al verkocht ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:05 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ohh jammer, ik heb erg lange benen dus ik denk niet dat het wat wordt dan
Gedaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
ik ga voor verzendenkun je me bankrekeninggegevens mailen op het adres wat bij msn in mn profiel staat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |