abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41166487
Net 3 weken vakantie gehad. Afgelopen dinsdag weer begonnen. Redelijk wat e-mailtjes, brieven en telefoonnotities liggen. Belt er dinsdagochtend (om 9.30 en ik was om 8.00 uur begonnen na 3 week vakantie) een of ander kut-wijf en begint gelijk te zeiken “ik heb vorige week met een collega van u gebeld en die zei dat u deze zaak behandelde en vandaag terug zou komen”. Ik zeg “ja dat klopt ben vanochtend net weer begonnen”. Kutwijf: waarom belt u mij niet terug dan? Ik deed uiteraard mijn best om vriendelijk te blijven en zei: “daar ben ik nog niet aan toe gekomen”. Kutwijf: “gaan jullie altijd zo met klanten om?” Ik behoorlijk chagrijnig: “denkt u dat u de enige bent die mij tijdens mijn vakantie heeft proberen te bellen” Stemming van dat wijf werd er toen niet beter op en ze zei: “ik dien een klacht in bij uw chef, en ik wil dat iemand anders vanaf nu mijn contactpersoon is”. Het ene (die klacht) vind ik minder, het tweede dat ze niet meer wil dat ik haar contactpersoon ben daar gaat de vlag voor uit, het is toch een zeikwijf.

Mijn klacht is dus dat er van die mensen zijn die denken dat je niks te doen hebt en op hun telefoontje zit te wachten. Alsof ik al mijn aandacht aan 1 klant kan besteden. Beseft zo’n uitgezakte huisvrouw wel hoeveel telefoontjes – e-mailtjes – brieven – en andere post er na 3 weken vakantie op mijn bureau ligt? Kan ik er wat aan doen dat het hoogtepunt van haar week is dat de Libelle door de post word bezorgd? En als het nou echt spoedeisend was dan hadden mijn collega’s dat wel opgepakt (tijdens vakantie en bij ziekte vervangen we elkaar bij spoedgevallen). Maar dat was nu niet het geval.

p.s. de reden dat ik dit nu pas post en niet dinsdag al is dat dat wijf inderdaad een klacht heeft gestuurd. Mijn afdelingshoofd heeft vandaag een brief gekregen en hij wil daar volgende week even met mij over “babbelen”.
pi_41166532
Je moet gewoon je werk doen, luie varken.
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:49:34 #3
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_41166601
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:48 schreef GioStyle het volgende:
Dat doe ik ook. Maar zo'n wijf die gelijk belt en zegt "waarom heeft u mi nog niet teruggebeld?" Terwijl ze weet dat ik pas op die ochtend zou beginnen.
pi_41166620
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg maar dag tegen je baan...

Je nieuwe functie zal iets als Chef-frankeermachine 1e klasse zijn
Met behoud van huidig salaris vind ik dat best.
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:52:27 #6
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_41166679
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:52 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik denk dat je salaris marktconform wordt aangepast
Denk het niet. Dan horen ze wel van mijn advocaat.
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:54:55 #8
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_41166723
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:54 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Zozo, meneer gaat meteen dreigen
De aanval is de beste verdediging.
pi_41166750
Jonge gebruik eens je entertoets
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:58:02 #11
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_41166787
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:55 schreef mjb44 het volgende:

[..]

De aanval is de beste verdediging.
Ja, dat zeggen ze, ja.
Mijn ervaring is dat meteen dreigen en op je strepen gaan staan niets opleverd.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:00:06 #12
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_41166839
Heeft je baas daar niet even 5 minuten tijd voor omdat eventjes te bespreken? Dat kan toch gewoon even tussendoor?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:00:11 #13
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_41166842
Beetje kansloos dat jij meteen op gesprek moet.
Die chef snapt denk ik toch wel dat het je eerste dag weer is?

Je bent de eerst 2 uur lijkt mij bezig om alles even door te lezen mail enz.
En dan nog al die mensen die komen vragen hoe je vakantie was.

Is het ook niet beetje raar dat jou collega tijdens de vakantie die vrouw doorverwijst naar jou?
Als een gebruiker (zit op een helpdesk) belt en zegt dat hij met een collega heeft gesproken , maar die is op vakantie dan neem ik gewoon zijn melding over. Of gaat dat niet zo makkelijk bij jullie?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_41166942
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:58 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ja, dat zeggen ze, ja.
Mijn ervaring is dat meteen dreigen en op je strepen gaan staan niets opleverd.
Ik ga heus niet meteen dreigen. In de situatie die jij schetsts dat ik 1e bediende frankeerapparaat word dan word het toch tijd om op mijn strepen te gaan staan.

Valt allemaal wel mee. Mijn afdelingshoofd moet gewoon voor de vorm even een gesprek met mij hebben, zodat hij dat kut-wijf kan antwoorden dat de heer X op zijn gedrag is aangesproken. Word gewoon even een bakkie koffie a.s. maandag en we lachen er nog even om en iedereen weer blij.

Kutwijf: meneer X heeft lekker een schop onder zijn kont gekregen van zijn baas
Manager: wil je even een bakkie X?
X (ik dus)
Manager en X: aan de en praten even over het voorval en lachen ons slap om kutwijf
pi_41166976
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:00 schreef Herkauwer het volgende:
Heeft je baas daar niet even 5 minuten tijd voor omdat eventjes te bespreken? Dat kan toch gewoon even tussendoor?
Een klacht van een klant moet officieel afgehandeld worden. Zie mijn vorige post hoe dat gaat.
pi_41166992
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:48 schreef GioStyle het volgende:
LUIE VARKEN JEWEETTT!!

Leer schrijven, barbaar.
kaasboer
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:07:47 #17
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41167033
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:46 schreef mjb44 het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat het hoogtepunt van haar week is dat de Libelle door de post word bezorgd?
ik moest lachen

Uitgezakte dikke wijven die nergens verstand van hebben wat een kutvolk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41167052
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:06 schreef Bafnek het volgende:

[..]

LUIE VARKEN JEWEETTT!!

Leer schrijven, barbaar.
moet jij zeggen
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:10:06 #19
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_41167084
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:03 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Ik ga heus niet meteen dreigen. In de situatie die jij schetsts dat ik 1e bediende frankeerapparaat word dan word het toch tijd om op mijn strepen te gaan staan.

Valt allemaal wel mee. Mijn afdelingshoofd moet gewoon voor de vorm even een gesprek met mij hebben, zodat hij dat kut-wijf kan antwoorden dat de heer X op zijn gedrag is aangesproken. Word gewoon even een bakkie koffie a.s. maandag en we lachen er nog even om en iedereen weer blij.

Kutwijf: meneer X heeft lekker een schop onder zijn kont gekregen van zijn baas
Manager: wil je even een bakkie X?
X (ik dus)
Manager en X: aan de en praten even over het voorval en lachen ons slap om kutwijf
Goed geregeld, dacht ik zo
pi_41167112
Ja zoiets had ik ook toen ik terug kwam van vakantie. Er lagen een flink aantal brieven en mailtjes waarvan er een aantal prio 1 hadden. Gaan ze meteen om 9 uur bellen of ik hun brief die ze gister hebben gepost al gelezen heb. Ja hallo wat denk je zelf? Kom net binnen! Daarnij hadden andere dingen voorrang dus haar brief heb ik een week later pas beantwoord. Mensen die vragen worden overgeslagen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41167203
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:10 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Goed geregeld, dacht ik zo
Wat is dan de klacht vraag je je dan af

Dan zou ik constant kutwijven aan de telefoon willen krijgen, lekker koffie zuipen bij de manager de ganse dag!
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_41167332
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:15 schreef KlootMajoor het volgende:

[..]

Wat is dan de klacht vraag je je dan af

Dan zou ik constant kutwijven aan de telefoon willen krijgen, lekker koffie zuipen bij de manager de ganse dag!
De klacht is eigenlijk dat er mensen zijn (die dus weten dat je op dinsdag weer begint, na een aantal weken vakantie ) en om 9.30 bellen waarom je nog niet terug hebt gebeld. Van die mensen die zelf de god-ganse dag bij huis zijn en dan denken dat iedereen maar op hun telefoontje zit te wachten.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:29:44 #23
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41167488
hea waar maakt je baas je druk om het is toch niet meer jou klant?? :p
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_41167794
Collega's die zeggen dat je er dan weer bent en dan gelijk contact op zal nemen met mevrouw. Die collega's mogen van mij ...
pi_41167943
Je had gewoon dinsdag gelijk naar je chef moeten gaan, dan wist hij er al vanaf, en dat wijf zal echt niet jouw kant van het verhaal vertelt hebben, dus logisch dat je chef wilt praten als hij alleen haar kant kent.
Gewoon duidelijk zijn en achter je actie staan en dan zal hij het wel snappen. o niet dan moet je je afvragen wat je daar nog doet. Ik haat dat soort chefs
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')