Haha mag ik je blijven lastig vallen of nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb een aardige playlist maar er kunne natuurlijk altijd nieuwe dingen in! bedankt
Tis eigenlijk best leukquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:45 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
O mien god was is deze disco herrie
Wil je ook oude liedjes draaien of alleen top 40?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja kom maar op, ik garandeer niet of ik ze nu ga draaien maar goed voor in de toekomst zeker wel
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:47 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
is wel leuk dat ik zo nieuwe liedjes leer kennen aangezien ik nooit tv kijk en alleen batanga reaggeton radio luister!
Deze van Dirty is leuheeeuk !
Jaaahaaaquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:44 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ik vraag The Roots - Seed 2.0 aan?
jawel jawelquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:49 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Haha dat soort muziek kennen kleine blonde meisjes toch niet
Serieus gast ik verstond er niks vanquote:
ja een soort verklede gasten met make up maar ze maken wel chille liedjes !quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:54 schreef liiszle het volgende:
hee, dit klinkt best leuk.. wat is dat ?
*ja ik kan je horen gek*quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:57 schreef liiszle het volgende:
néé geeen sean paul enzo
wél elvis costello![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |