FOK!forum / Klaagbaak / Geheugen.com drama
markldnvrijdag 25 augustus 2006 @ 15:04
lang verhaal:

31 juli een 2gb CF kaartje besteld.. en diezelfde dag vooruit betaald (bij vooruitbetaling werd het gratis verstuurd)

2 augustus mailtje ontvangen dat de betaling ontvangen is. Het zou verstuurd worden

2 dagen later niets ontvangen.. ik dacht ik wacht wel na het weekend...
8 augustus mailtje gestuurd waar m'n geheugen blijft.
9 augustus maar gebeld.. en mij werd verteld dat waarschijnlijk de tpg een fout heeft gemaakt en dat ik nog even geduld moest hebben zodat de tpg de fout kon herstellen.
11 augustus weer gebeld. Ze zouden een onderzoek indienen bij de tpg post, dit zou 10 werkdagen duren.
16 augustus weer gebeld... het was nog in onderzoek en dat ik nog even geduld moest hebben. Ik wilde m'n geld teruggestort hebben. Ze zouden nog e.e.a. uitzoeken en zou bericht erover krijgen.
Diezelfde dag een mailtje gekregen:

"Voordat we een definitief besluit kunnen en mogen nemen moeten wij helaas het onderzoek van TGP afwachten. TGP onderzoekt of het product nog bij 1 van haar distributiecentra ligt. Dit kan nog maximaal 10 werkdagen duren. Op basis hiervan ontvangt u OF nog de kaart OF wij sturen u dan een nieuw exemplaar op. Geld retour is helaas geen optie. Wij vragen u dus nog enige tijd geduld te hebben."

21 augustus weer een mail van ze gekregen:

Helaas hebben wij op dit moment nog steeds niets vernomen van de tpg.

Er zijn vorige week een 5-tal brieven verstuurd over deze kwestie in de veronderstelling dat er in ineder geval 1 moet aan komen.

Helaas betekend dit voor u dat wij op dit moment verder nog niets kunnen.
Wij willen u vragen nog geduld te hebben.


25 augustus weer gebeld voor de status. Het was nog in onderzoek, maar diegene die hier over ging was met 2 weken op vakantie..... Als ik m'n geld terug wilde moest ik een brief sturen met het hele verhaal. Ook zou er een tweede geheugenkaart naar mij opgestuurd zijn.. (geen bericht hierover gehad) Ik vroeg of ze het via track en trace konden nagaan, maar dat hadden ze niet vanwege de extra kosten die ze dan moesten betalen.

Volgens hem was er 2 dingen mogelijk aangezien het bijna onmogelijk is dat er 2 pakketjes zoek zijn geraakt.
Of iemand heeft toegang tot mijn mailbox, of ik lieg...

jaja, ik bestel diversen dingen online, via ebay enz. en alles komt gewoon aan... lekker vaag dat dit dus niet aankomt.

Ben dus redelijk pissed off nu .... dan maar een brief sturen.. of het helpt geen idee..

[ Bericht 0% gewijzigd door markldn op 25-08-2006 16:38:26 ]
Godtjevrijdag 25 augustus 2006 @ 15:07
> KLB
Vinnovrijdag 25 augustus 2006 @ 15:07
Samenvatting?
markldnvrijdag 25 augustus 2006 @ 15:10
dat ik nog steeds geen 2gb cf kaartje heb na een maand
Beachvrijdag 25 augustus 2006 @ 15:23
http://tweakers.net/shopsurvey/1695

zet je verhaal ook hier neer
markldnvrijdag 25 augustus 2006 @ 15:27
ja wilde ik ook gaan doen, alleen omdat ik me net heb geregistreerd daar, duurt het 2 weken voordat ik iets mag posten in de survey :/

Ik zag wel daar een soortgelijke ervaring van iemand. Die heeft dus uiteindelijk wel z'n geld teruggekregen...
JeukAanMeNaadvrijdag 25 augustus 2006 @ 16:28
Kut voor je man. Op T.net las ik ook een verhaal over iemand die na lang wikken en wegen zijn geld terug heeft gekregen. Uiteindelijk zal jij aan het langste eind trekken maar jammer dat via deze weg moet gaan!

KUT WINKEL
m0ridinvrijdag 25 augustus 2006 @ 16:42
Mjah, kut voor je...

Aan de andere kant, als de fout idd bij de tpg ligt kunnen zij er zelf weinig aan doen... heb bij meer webwinkels al gezien dat ze pas een echt onderzoek in kunnen stellen na 10 werkdagen ofzo dus dan valt het hier nog mee. Verder duur zo'n onderzoek dan ook weer even. En 2 keer 10 werkdagen is alweer een maand, ole...

Heb jij natuurlijk geen drol aan maar enorm veel fout doen ze niet. Ze zouden misschien wat soepeler kunnen zijn maar ja, kun je ze ook niet verplichten.
Adfundumvrijdag 25 augustus 2006 @ 16:46
De leverancier is tot de aflevering verantwoordelijk! Als ze zelfs bij de tweede levering geen Track and trace willen doen is dat hun probleem.
m0ridinvrijdag 25 augustus 2006 @ 17:08
Ze zullen idd verantwoordelijk zijn maar het is hun goed recht dat ze eerst bij de TPG gaan kijken hoe en wat... Dat dat weer extra tijd kost is jammer en irritant (helemaal voor mensen met een gebrek aan geduld, waaronder ikzelf) maar hun niet echt als gebrek aan te rekenen.
_maniax_woensdag 13 september 2006 @ 23:00
voor de duidelijkheid ik ben de TS... alleen andere nickname (was vergeten dat ik deze ook nog had)

maar... heb nog steeds niets gehad brief gestuurd dat ik het geld terug wil, vandaag nog een mail gestuurd maar het enige wat ze zeggen dat verdere correspondentie per post gaat (!!) ...

op de tweakers survey helemaal afgekraakt natuurlijk.. alleen helpt dat dus niet echt :/
speedfreakssjwoensdag 13 september 2006 @ 23:16
Als je zo snel wilt ontvangen lkoop je toch even naar d ewinkel?
koop e het daar? zijn zat echte winkels met redelijke prijzen wat betreft geheugen.