lang verhaal:
31 juli een 2gb CF kaartje besteld.. en diezelfde dag vooruit betaald (bij vooruitbetaling werd het gratis verstuurd)
2 augustus mailtje ontvangen dat de betaling ontvangen is. Het zou verstuurd worden
2 dagen later niets ontvangen.. ik dacht ik wacht wel na het weekend...
8 augustus mailtje gestuurd waar m'n geheugen blijft.
9 augustus maar gebeld.. en mij werd verteld dat waarschijnlijk de tpg een fout heeft gemaakt en dat ik nog even geduld moest hebben zodat de tpg de fout kon herstellen.
11 augustus weer gebeld. Ze zouden een onderzoek indienen bij de tpg post, dit zou 10 werkdagen duren.
16 augustus weer gebeld... het was nog in onderzoek en dat ik nog even geduld moest hebben. Ik wilde m'n geld teruggestort hebben. Ze zouden nog e.e.a. uitzoeken en zou bericht erover krijgen.
Diezelfde dag een mailtje gekregen:
"Voordat we een definitief besluit kunnen en mogen nemen moeten wij helaas het onderzoek van TGP afwachten. TGP onderzoekt of het product nog bij 1 van haar distributiecentra ligt. Dit kan nog maximaal 10 werkdagen duren. Op basis hiervan ontvangt u OF nog de kaart OF wij sturen u dan een nieuw exemplaar op. Geld retour is helaas geen optie. Wij vragen u dus nog enige tijd geduld te hebben."
21 augustus weer een mail van ze gekregen:
Helaas hebben wij op dit moment nog steeds niets vernomen van de tpg.
Er zijn vorige week een 5-tal brieven verstuurd over deze kwestie in de veronderstelling dat er in ineder geval 1 moet aan komen.
Helaas betekend dit voor u dat wij op dit moment verder nog niets kunnen.
Wij willen u vragen nog geduld te hebben.
25 augustus weer gebeld voor de status. Het was nog in onderzoek, maar diegene die hier over ging was met 2 weken op vakantie..... Als ik m'n geld terug wilde moest ik een brief sturen met het hele verhaal. Ook zou er een tweede geheugenkaart naar mij opgestuurd zijn.. (geen bericht hierover gehad) Ik vroeg of ze het via track en trace konden nagaan, maar dat hadden ze niet vanwege de extra kosten die ze dan moesten betalen.
Volgens hem was er 2 dingen mogelijk aangezien het bijna onmogelijk is dat er 2 pakketjes zoek zijn geraakt.
Of iemand heeft toegang tot mijn mailbox, of ik lieg...
jaja, ik bestel diversen dingen online, via ebay enz. en alles komt gewoon aan... lekker vaag dat dit dus niet aankomt.
Ben dus redelijk pissed off nu
![]()
.... dan maar een brief sturen.. of het helpt geen idee..
[ Bericht 0% gewijzigd door markldn op 25-08-2006 16:38:26 ]