quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze vanaf de kant met hun reet boven het water gehangen want schijten onder water kan namelijk niet ivm de waterdruk.
Ech welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ben je net naar adem aan het happen drijft er zo een drol recht in je kanus. Waarschijnlijk hebben ze vanaf de kant met hun reet boven het water gehangen want schijten onder water kan namelijk niet ivm de waterdruk.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:56 schreef SuperWeber het volgende:
Ik doe dat ook altijd tijdens de warming up....
A. Het intimideert de tegenstander (jij weet immers dat ie er drijft).
en
B. Het scheelt gewicht. Dus ben je sneller
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:06 schreef Vinno het volgende:
Dat is de schijtslag:;d;D:dD:D: lollereins@!
Scheiten onder water is zeker wel mogelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ben je net naar adem aan het happen drijft er zo een drol recht in je kanus. Waarschijnlijk hebben ze vanaf de kant met hun reet boven het water gehangen want schijten onder water kan namelijk niet ivm de waterdruk.
Lekker he, in je bad schijten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Scheiten onder water is zeker wel mogelijk![]()
![]()
Ja, eigen ervaring. Nee, niet in een zwembad.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
wát een topic
al die mensen die 't geil vinden om in hun bad te scheiten![]()
![]()
Kijk een kenner.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:52 schreef Devlinsect het volgende:
Inderdaad heb ik op Wikipedia gelezen dat onderwater kakken niet kan.
Boh gek, dus ik was toensjus aan het lollerzwemmen he. En ik zet een roflgoede tijd neer. Zwem ik ineens tegen een verse keutel van een medezwemmer aan, jong vuilak. Ik denk van: wtf bbq?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:49 schreef hamkaastosti het volgende:
Laats ook weer hoor. Ben je lekker aan het zwemmen en zet je een goede tijd neer zwem je ineens vol tegen een verse keutel van je medezwemmer aan.
nu zeg ik u. dat is toch ongehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |