Maw, je kan er op letten wat je wilt maar je zal er toch even mee moeten spelen om het te beoordelen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:29 schreef Miyanou het volgende:
sja genuanceerder kan ook, maar als je het hebt over een vlees of bloedlul is het wel duidelijk,
en je ziet wel door kleding heen of mannen flink geschapen zijn, maar wil je daar meer duidelijkheid over dan zul je toch aan de slag moeten
En alstie nou klein oogt en niet veel groter wordt?quote:Een vleeslul oogt in slappe stand al redelijk groot, maar groeit in erecte stand niet of nauwelijks.
OMG ROFL!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:37 schreef linebear het volgende:
mijn man is echt een hele grote lul
Herkenbaar, heb ik ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:43 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
OMG ROFL!!!![]()
Zelf heb ik een Suprise! (TM) lul met Boner Plus (R) technologie.
Lijkt klein, maar groeit meer als tweemaal de lengte en anderhalf in breedte!
En vlak voor het komen weet mijn vriendin ook hoe laat het is want deze word NOG groter en 2x zo hard.![]()
Nog niet die ze wil iig....Maar ze kan er wel een heleboel krijgen denk ik...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat voor lul heb jij overigens als vrouw?
Bloedversie 1.1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:54 schreef Dreadknight het volgende:
de bloedversie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |