Wat, moet ik daarvoor betalen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:40 schreef Viper_74 het volgende:
En dan rekenen ze nog 0,80 ¤ voor het smsje ook
Klik je op hier, krijg je een 404quote:Bij Orange kun je gebruikmaken van informatie en entertainment sms'jes. Deze kun je hier uitzetten.
Volgens mij niet hoor..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:40 schreef Viper_74 het volgende:
Nee, mits je lid bent van Jamba. Maar daar moet je op sugababes voor zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:40 schreef Viper_74 het volgende:
true.. maar na 4 (!) keer bellen krijg ik geen smsjes meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:39 schreef veldmuis het volgende:
Of ik gratis naar het warchild concert wil....
Ik heb vorige keer al tegen zo'n orangebelslet gezegd dat ik die zooi niet mot, maar ik denk dat de boodschap niet aangekomen is, al is het wel verminderd.
Gratis naar het warchild concert...al moet ik op m'n kop gaan staan, dan nog niet!
..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:29 schreef arnold-d het volgende:
hmm... ik ken iemand.. die krijgt voor elk smsje dat hij van orange krijgt.. er iets van 15ct per bericicht voor krijgt.. elke dag een smsje ofzo.. wel relaxt![]()
Ik had er laatst ook weer een te pakken om half vier. Nog één keer en die krijgen van mij nog wat te heure!quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:45 schreef Silentium het volgende:
Ik krijg m'n 'u bent aan uw nieuwe belbundel begonnen'-smsjes altijd rond 3 uur 's nachts![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik had er laatst ook weer een te pakken om half vier. Nog één keer en die krijgen van mij van de week nog wat te heure!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |