whahahha die is goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef Debbus het volgende:
Hilde pakt haar sigaretten.
Jeroen: We gaan hier toch geen rokershol van maken, he!?
Hilde: Wil je zo graag genomineerd worden?
Zou E10 wel onder de zonnebank gaan Hij wil toch zeker niet bruin wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef pullup het volgende:
Janine: "de zonnebank is een beetje onnodig voor mij"
Etienne (net iets te snel en hard): JAA !![]()
Volgens de zussen niet, die vonden haar dus bleek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef pullup het volgende:
Janine: "de zonnebank is een beetje onnodig voor mij"
Etienne (net iets te snel en hard): JAA !![]()
Ze hebben de tuin wel opgeknapt en gereviseerd (opnieuw ingericht)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef jellyrose het volgende:
Ik reed vanochtend weer langs de studio in Aalsmeer, maar de tuin van BB5 ziet er nog steeds vergaan en erg gesloten uit. Ik heb ook het idee dat het huis middenin een van de loodsen (studio) staat en helemaal geen in of uitgang naar iets wat op een tuin lijkt heeft.. maar we shall see.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef Debbus het volgende:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef Debbus het volgende:
Ik vind de zusjes geniaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens de zussen niet, die vonden haar dus bleek.
Zo dom, dat ze grappig zijn.quote:
Hm.. ik zag de dorre takken er nog steeds uitsteken hoor, en het zonnescherm heeft ook z'n beste tijd gehad geloof ik. Maar ik zal vanmiddag nog es op onderzoek uit gaan, er zitten nu toch geen bewakers meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben de tuin wel opgeknapt en gereviseerd (opnieuw ingericht)
Die is goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef Debbus het volgende:
Ik vind haar een neiuwe Tanja, ongeveer, zoiets..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:13 schreef Remzz het volgende:
Ik vind Hilde best lachen, volgensmij is ze helemaal zichzelf
Neuh, niet echt hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze hebben ruzie nu toch
Idd, ook nu weer proberen ze uit te rekenen hoeveel ze hebben geslapen enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |