Er is nog niet eens genomineerd. Misschien in de volgende live uitzending ofzo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:05 schreef ritzje het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk met de nominaties. Wanneer wordt dat bekend gemaakt dan?
Dan zijn Janine, Semih, Etienne en Marlies dus genomineerd neem ik aan. Janine exit denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:14 schreef Reza-impreza het volgende:
Janine 3x , Semih 4x , Micheline 2x , Etienne 3x , Marcel 1x , Monique 1x , Hilde 1x
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:36 schreef berney het volgende:
Monique - Marcia
Sabrina - Marcia
Hilde - Marlies
Milica - Marcia
Jeroen - Egbert.
Tijn - Janine
Rik - Semith
Semih - Tijn
Micheline Tijn
Janine - Tijn
Egbert - Jeroen
Marcia - Janine
Marcel - Sem
Etienne -Sem
Marlies - Janine
niet etienne?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zijn Janine, Semih, Etienne en Marlies dus genomineerd neem ik aan. Janine exit denk ik.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Semih is verreweg de meest kleurloze van het hele stel, dus die zal waarschijnlijk gaan. Tenzij natuurlijk de kijkende bakvisjes uit jaloezie-overwegingen gaan proberen massaal Marlies weg te stemmen, daar moet je altijd rekening mee houden.
Ik vraag me af of ze met zijn allen op dezelfde stemmen. Als ik de gesprekken zo beluister zijn ze wel aan het aftasten maar dan worden er iedere keer diverse namen genoemd (i.i.g bij de kampers)quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:36 schreef Jappie het volgende:
ff een updatetje naar wat ik denk dat de huidige stemming in het huis is
Marlies - Etienne
Rik - Etienne
Tijn - Etienne
Micheline - Etienne
Semih - Etienne
Janine - Marlies
Sabrina - Janine
Monique - Etienne
Etienne - Semih
Marcel - Tijn
Marcia - Etienne