Vergeet ik altijdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:06 schreef Tinuva het volgende:
Leg er 's avonds alvast een paar uit de vriezer! 'S ochtends eet je ze dan toch wel op, probleem opgelost!
Dus dat ze in een grote doos zitten maakt ze lekkerder?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:06 schreef Camplo het volgende:
Zijn goor. En deze zitten tenminste in zo'n grote doos van 15x 2 stuks
Hij zegt dat die van AH goor zijn EN dat deze tenminste in een grote doos zitten. Dus niet die van de AH zijn goor want deze zitten in een grote doos of: Deze zijn lekker, want die zitten in een grote doos.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:08 schreef hav0c het volgende:
[..]
Dus dat ze in een grote doos zitten maakt ze lekkerder?![]()
En keihard!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:10 schreef Echo99 het volgende:
Magnetron. 30 sec. ontdooid.
Hetelucht oven op 280 graden. 3 minuten en zijn warm.
Makro, Sligroquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:12 schreef angelfist het volgende:
[..]
Hij zegt dat die van AH goor zijn EN dat deze tenminste in een grote doos zitten. Dus niet die van de AH zijn goor want deze zitten in een grote doos of: Deze zijn lekker, want die zitten in een grote doos.
Ik ben ook een fan van dingen die in grote dozen zitten.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:19 schreef Salsagirl het volgende:
Ach je moet maar zo denken
Zijn ze klaar ,geniet je er dubbel zo lekker van.
Geduld is een schone zaak..
haal dan een doos die al warm zijn... dan kan je METEEN eten...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:03 schreef Camplo het volgende:
Kan ik tenminste METEEN eten.
[afbeelding]
En ook niet in de oven hoop ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:33 schreef Loontjah het volgende:
Omdat het deurne's kwaliteit is... Mij maak je ook niet in 3 minuten warm..
Zou je zulk soort posts voortaan in een spoiler willen zetten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:33 schreef Loontjah het volgende:
Omdat het deurne's kwaliteit is... Mij maak je ook niet in 3 minuten warm..
Ik zeg das geen 180 gradenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:43 schreef Loontjah het volgende:
Neej alhoewel een sauna wel is toegestaan...
Hoe zet je dingen in een spoiler?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zou je zulk soort posts voortaan in een spoiler willen zetten.
Word hier een beetje onpasselijk van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |