Als hij nog in het huis zit ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:09 schreef ThaSandman het volgende:
E10 gaat de discussie aan vandaag. We zijn benieuwd.
jah naar de eerste post die hier over gingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:13 schreef BorTheWolf het volgende:
ThaSandman, kan je niet ff een link naar het laatste COS zetten, is wel makkelijk.
Ben je ook 19quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:13 schreef ThaSandman het volgende:
Goeie TT he.
En dan later die opmerking erbij : ohh of van die rose daar wordt ik normaal altijd wel misselijk vanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:18 schreef BB-King het volgende:
Die oudere blonde zus denkt dat ze van een glaasje water misselijk is geworden.![]()
Of juist wel...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:19 schreef Felixje het volgende:
heb ik ook al gedaan in je stormloop topic...
Trouwens in die link hollandse trots heb ik even alle foto's doorgescrolled...
dat heeft Hummie vast (Nog niet) onder ogen gekregen.
hobbeltjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En dan later die opmerking erbij : ohh of van die rose daar wordt ik normaal altijd wel misselijk van![]()
Dèm ze zijn echt erg
We zijn op de goede weg. De media doet de rest wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:19 schreef Felixje het volgende:
heb ik ook al gedaan in je stormloop topic...
Trouwens in die link hollandse trots heb ik even alle foto's doorgescrolled...
dat heeft Hummie vast (Nog niet) onder ogen gekregen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:20 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
We zijn op de goede weg. De media doet de rest wel.![]()
Hij moet het ff kwijtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:22 schreef ThaSandman het volgende:
Morgen een gezellig discussie aan tafel. E10 houdt niet van gelul achter iemands rug om. Wat doet hij zelf dan?
trustequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:25 schreef ThaSandman het volgende:
Jongens ik ga slapen. Ik moet om 12 uur weer op. Veel plezier nog.
Hij houdt niet van allochtonen dus hij probeert Semih onderuit te halen via een slinkse manier.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hij moet het ff kwijt![]()
Mare wie is die persoon eigenlijk die dat zo geregeld heeft dan ?? waar hij het over heeft >?> dat had ik even gemist eerder vanaaf.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:27 schreef dl3b het volgende:
E10 een Javier clone?
Zou het volgende BB5 Belgie akkefietje zijn...
Volgens mij vind ie z'n vader geweldig, tenminste geen buitenlander zoals z'n moeder.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:28 schreef cultheld het volgende:
Zou de vader van Etiënne hem nou zo hebben opgevoed?![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:36 schreef BB-King het volgende:
E10 heeft drie mensen in z'n hoofd waarop ie gaat stemmen.
Laat me raden... Janine, Semih en Rik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kook mijn rijst met de sabrina 2006
Maar ik heb niks tegen dikke kastnichten, verwijfde haarbandjes, vetkleppen of blauwen hoor; nah niet allemaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:05 schreef AliceD het volgende:
Dat Semi allochtoon is, oké maar die allochtone uitstraling!(?)Met dat lange haar!
Kijkt die dikke kastnicht wel eens in de spiegel? Met zijn verwijfde haarbandjes.En zijn vader is volgens mij ook nog trots op hem ook.
Laat die vetklep vandaag maar ff fijn zijn mening spuien, ik heb zo'n idee dat ie flink in zijn bek gescheten wordt, die blauwe!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn ze al wakker?
Er zijn maar 2 streams in de slaapkamers. Die slapen nog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn ze al wakker?
Ik moet ze allebei niet, maar ze zorgen beiden wel voor wat vuurwerk en dat is toch wat we allemaal willen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:23 schreef GeKa het volgende:
Zo ben net wakker. En ik merk al... ik heb veel gemist!
Wat een enorme eikel is die kwallebal van een E10!
Weet nu niet meer wie ik erger vind: Janine of E10
Miisschien krijgt de regie van Hummie ook wel geen daglicht te zien :-)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:50 schreef Debbus het volgende:
Er was gisteren een klein feestje. Dus misschien vanochtend pas om 09:00...
Of de regie kan geen klok kijken... kan ook.
moggequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:17 schreef frankium het volgende:
Komop met die haan!
Goedemorgen allemaal!
jah ben ook benieuwd... jammer dat ik vandaag moet werkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:22 schreef Tamaartje het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat er gedaan wordt met die lounge ruimte en het zwembad, want daar mochten ze toch niet in komen vanochtend totdat BB daar toestemming voor gaf?
Ze moeten nu Hilde op een zeil opvangen. Nieuwe weekopdrachtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:22 schreef Tamaartje het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat er gedaan wordt met die lounge ruimte en het zwembad, want daar mochten ze toch niet in komen vanochtend totdat BB daar toestemming voor gaf?
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:25 schreef frankium het volgende:
Oh dat heb ik gemist. Misshcien een opdracht?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:17 schreef frankium het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Kap eens met die slowchat.quote:
sorry zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Kap eens met die slowchat.
[BB SC #12] Hier uitsluitend offtopic posten!
BB kan geen klok kijkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:36 schreef CobusNet het volgende:
Jah, tijd voor de haan......
Wat ik begreep had de haan rond half 9 moeten gaan ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:44 schreef BBoon het volgende:
[..]
Hoelaat lieten ze gisteren ook al weer op de tv zien " over 5 uur gaat de haan" ????
Tel daar dan maar twee uur bij op (zoals ook 8 uur inspanning met de opdracht er "maar "6 waren)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat ik begreep had de haan rond half 9 moeten gaan ofzo
Dus dat zal tussen 3 en half 4 geweest zijn
Nou inderdaad.. vind het maar vreemdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tel daar dan maar twee uur bij op (zoals ook 8 uur inspanning met de opdracht er "maar "6 waren)![]()
rustig man, het gaat hier al dagen zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Kap eens met die slowchat.
[BB SC #12] Hier uitsluitend offtopic posten!
Ze bespreken hun tactiek, er is nog niet genomineerd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Wacht ff, is er al gestemd of hadden ze het daar gewoon over?
Semih is toch al genomineerd.
Oke ik las al wel wat in het vorige topic maar dat snapte ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:02 schreef frankium het volgende:
[..]
Ze bespreken hun tactiek, er is nog niet genomineerd.
Zal even opzoeken wat de huidige stand was.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:19 schreef Dropkick het volgende:
E10 op Semih
Hilde op Semih
Tijn op Janine
Janine op Tijn
Egbert op E10
Micheline op Hilde
Marcel op Marcia of anders Micheline
Etienne toch op Semih.. de racist in hem komt naar boven.quote:
Kan wel kloppen...quote:
dat kan kloppen hier onweert ( of met een d) het ookquote:
Ja die zal zo inderdaad wel gaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:06 schreef BBoon het volgende:
Nou aangezien het er niet naar uitziet dat de haan snel gaat kraaien ga ik eerst maar even douchen... Zal je net zien dat de haan gaat kraaien ( dat heb ik meestal )
Hoelaat ging die haan zeiden ze? 8 uur toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:46 schreef BorTheWolf het volgende:
Hier het stukje van Ettertjien
http://media.putfile.com/Etienne
Thanx to PcEend
Moet ik dan maar even het streamverslagen topic lezen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:07 schreef JufJoop het volgende:
[..]
E10 op Semih is wel te verwachten na zijn gesprekje van vanacht...![]()
Hebben ze alles toch niet helemaal potdicht geïsoleerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Kan wel kloppen...het gaat hier ook aardig tekeer en ik zit er niet heel ver vanaf als je het op de kaart zou zien
![]()
doe maar heel snelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet ik dan maar even het streamverslagen topic lezen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:06 schreef BBoon het volgende:
Nou aangezien het er niet naar uitziet dat de haan snel gaat kraaien ga ik eerst maar even douchen... Zal je net zien dat de haan gaat kraaien ( dat heb ik meestal )
Haha dit is wel mooiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:06 schreef BBoon het volgende:
Hilde en Semih hebben al wel een aanvaring gehad...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
OMG dat is toch wel erg, die site had dus toch gelijk!
Hilde lult maar lekker mee.Die vader natuurlijk omdat het zijn zoon is, maar die stemt volgensmij niet op Semih.
Volgens mij is die net zo erg.. want ze hadden het er over gehad voordat ze het huis in gingen enzo..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Die vader natuurlijk omdat het zijn zoon is, maar die stemt volgensmij niet op Semih.
Zo'n grote was dat toch ook weer niet? Of dat is alweer een beetje blanco bij mij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:15 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hilde en Semih hebben al wel een aanvaring gehad...
Tja iemand moet hem zo hebben opgevoed zou je denken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij is die net zo erg.. want ze hadden het er over gehad voordat ze het huis in gingen enzo..dus ben wel benieuwd
hahahahha...ik zal voortaan eerder gaan douchen. Dan gaat de haan ook eerderquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:06 schreef BBoon het volgende:
Nee dat niet, maar dat kan natuurlijk altijd meespelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo'n grote was dat toch ook weer niet? Of dat is alweer een beetje blanco bij mij.
Normaliter heeft Egbert daar wel last van heeft hij gezegdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:17 schreef frankium het volgende:
Echtbert:"Wat een zooi, wat een zooi, heb net gister alles zitten afwassen." oid
Ben benieuwd of er mensen met een chtendhumeur zijn!
[afbeelding]
Dat hij een hekel heeft aan allochtonen komt er wel erg makkelijk en snel uit . . . en pas daarna begon hij het een beetje af te vlakken . . . . . . . .quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
OMG dat is toch wel erg, die site had dus toch gelijk!
Hilde lult maar lekker mee.Die vader natuurlijk omdat het zijn zoon is, maar die stemt volgensmij niet op Semih. Hij ziet er zelf ook als allochtoon uit trouwens.
![]()
Ik heb een hekel aan mensen die alles over één kam scheren (zoals e10 dus doet).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:23 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Dat hij een hekel heeft aan allochtonen komt er wel erg makkelijk en snel uit . . . en pas daarna begon hij het een beetje af te vlakken . . . . . . . .
Ik heb een hekel aan mensen die een hekel hebben aan allochtonen
(zelf geen allochtoon)
Ik heb zo'n gevoel dat hij daar nog wel achter gaat komenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:25 schreef JufJoop het volgende:
Wel lullig dat Semih niet weet wat E10 allemaal heeft gezegd... ik heb wel zin in een aanvaring![]()
Ik hoop dat Hilde haar mond niet kan houden... krijgt E10 ook nog ruzie met Hildequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:26 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat hij daar nog wel achter gaat komen![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:25 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die alles over één kam scheren (zoals e10 dus doet).
Dat is iets wat ik al jaren niet snap.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:27 schreef BigBuzzz het volgende:
Hebben ze daar echt maar één toilet voor zoveel mensen???
Lijkt me toch geen overbodige luxe om er nog een bij te plaatsten . . . .
Ik hoop dat Hilde haar mond voorbij praat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:25 schreef JufJoop het volgende:
Wel lullig dat Semih niet weet wat E10 allemaal heeft gezegd... ik heb wel zin in een aanvaring![]()
Semih moet e10 een klap voor z'n bek geven en rik moet daarna e10 eens flink in z'n kont neukenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hilde haar mond voorbij praat.![]()
En dat Semih en Rik hem even laten weten wat ze wel niet van hem denken.
Subtiel...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:29 schreef Scope het volgende:
Ik denk Marcia.
Zo.. de zwarte doos wordt even grondig onder handen genomen
En dat zenuwachtige heen-en-weer gespring van de regie om maar geen tiet of kut closup in beeld te krijgenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:30 schreef Scope het volgende:
Wat irritant zeg, die condens overal!
Marciaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:28 schreef pullup het volgende:
wie staat er achter die plant in de douche ?
Precies. Een groot zwart gat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:32 schreef frankium het volgende:
Bij Sjaan zie je zowieso nikis, das dan wel weer mooi!
Of andersom.. E10 moet Semtih eens op zn potje tikken en daarna Rik nemenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:30 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Semih moet e10 een klap voor z'n bek geven en rik moet daarna e10 eens flink in z'n kont neuken![]()
Geweld lost niet op! Praten is the cure.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:30 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Semih moet e10 een klap voor z'n bek geven en rik moet daarna e10 eens flink in z'n kont neuken![]()
Jaquote:
Wat zal er gebeuren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:36 schreef LeonII het volgende:
Ze moeten spullen pakken en in de lounge blijven en bij het zwembad blijven.
Hoop dat er een opdracht komt die lang gaat durenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:37 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien dat BB de toegang naar de tuin openzet, of 'gewoon' technisch onderhoud
Valt ie nu al uit mekaar? Dan gaan ze die 100 dagen nooit volmakenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
misschien gewoon weer onderhoud aan het huis?
Ik zou er niet al te hard op rekenenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:39 schreef Mike1964 het volgende:
Voor de liefhebbers, ik hoop alleen dat xs.to ze laat staan, we zullen het zien..
Ah, sorry.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee net, gaf een zoen aan 1 van die zusjes?
Over geen smaak valt niet te twisten...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:41 schreef LeonII het volgende:
[..]
Ieder zijn mening zullen we maar zeggen![]()
Wie weet...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:42 schreef frankium het volgende:
Alsof ze een week gaan camperen!
Idd, daar lijkt het op jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:42 schreef frankium het volgende:
Alsof ze een week gaan camperen!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:42 schreef Debbus het volgende:
[..]
Over geen smaak valt niet te twisten...
Ik hoorde net dat e10 één van de zusjes een zoen gaf. Maak hem afquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:43 schreef jorienvdherik het volgende:
zijn er caps van de zusjes :d
Ja maar die wil je niet zien dus plaats ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:43 schreef jorienvdherik het volgende:
zijn er caps van de zusjes :d
Hahaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:42 schreef Debbus het volgende:
[..]
Over geen smaak valt niet te twisten...
Jammer... de hele week in zo'n dicht zwembadgedeelte levert volgens mij prachtige beelden opquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:43 schreef Debbus het volgende:
[..]
Dan gaat de tuin open. Want indoor-camperen lijkt me niet zoveel aan. (als het al bestaat!)
die vuile teringlijer,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat e10 één van de zusjes een zoen gaf. Maak hem af
En gelukkig voor ons alleen beelden. Ben ik ff blij dat er nog geen geur-tv isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:44 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Jammer... de hele week in zo'n dicht zwembadgedeelte levert volgens mij prachtige beelden op![]()
Dat zat er toch al niet in?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:47 schreef pullup het volgende:
Een zonnebank voor het stel
Een dubieus kado want een tuin zit er waarschijnlijk niet in nu![]()
Dat lijkt me ook niet nee.....alhoewel ik niet geloof dat ze de volledige periode zonder tuin zitten, ik denk dat precies halverwege BB (of iets daarvoor) de tuin alsnog opengaatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:47 schreef pullup het volgende:
Een zonnebank voor het stel
Een dubieus kado want een tuin zit er waarschijnlijk niet in nu![]()
alleen een dochtertje toch? Monique is diegene die getrouwd isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die vuile teringlijer,
denk bij die van 27, die heeft een gezin thuis![]()
Er was nog wat hoop (bij mij althans)quote:
Ze kregen toch ook een sanctie[?] als ze te nieuwsgierig waren?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:49 schreef JufJoop het volgende:
(ik denk dat er wel weer een staartje aan zit... ze lezen die brieven niet eens helemaal)
Sabrina heeft Barrrrr toch? Niet getrouwd, maar wel haar vriendquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen een dochtertje toch? Monique is diegene die getrouwd is![]()
Misschien moeten ze er allemaal 4 uur achter elkaar onder?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:47 schreef JufJoop het volgende:
Alleen maar meer luxeik dacht dat hel vervelend zou gaan worden...
Dat is als ze naar de woonkamer zouden gaan... ik weet niet of ze hier ook iets niet mogen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze kregen toch ook een sanctie[?] als ze te nieuwsgierig waren?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dat is als ze naar de woonkamer zouden gaan... ik weet niet of ze hier ook iets niet mogen...
Kleren uit en zonnebankenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef frankium het volgende:
Allemaal kleren uit en zwemmen, waar wachten ze op?
orgie in het BB huis.
Ik ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zag net 2sec een shot van de tuin op stream 1
Ik ook... maar ik moet gaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar.Achja ben benieuwd wat er op hun tewachten staat.
Nieuwsgierigheid wordt beloond met een sanctie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dat is als ze naar de woonkamer zouden gaan... ik weet niet of ze hier ook iets niet mogen...
grappigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zag net 2sec een shot van de tuin op stream 1
Echt lekker weer is het niet nee maar denk dat de bewoners zo blij zijn dat het niet uitmaaktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
grappig
maar met dit weer ben je ook niet echt blij met een tuin
Milicaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:54 schreef jorienvdherik het volgende:
er ligt een mooi meisje onder de zonnebank
Iets waar ze waarschijnlijk wèl wat over wetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:54 schreef Debbus het volgende:
Een zusje die gaat kijken of ze de zonnebank aan de praat krijgt...
Moet niet gekker worden.
Dat is waar..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Echt lekker weer is het niet nee maar denk dat de bewoners zo blij zijn dat het niet uitmaakt
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:55 schreef BBoon het volgende:
Janine wil geen bruinings sessie ...
Zus 1: je moet wel je ziet wat bleekjes
Frisse lucht alleen al is heerlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Echt lekker weer is het niet nee maar denk dat de bewoners zo blij zijn dat het niet uitmaakt
haaaaaaaahahahaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:55 schreef BBoon het volgende:
Fantastischquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:55 schreef BBoon het volgende:
Dat lijkt me ook ja, ik had me al zoiets bedacht toen ik hoorde dat er geen tuin zou zijn dit jaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:55 schreef LeonII het volgende:
De zonnebank is waarschijnlijk om het tekort aan zonlicht te compenseren.
Ja maar ze weten niet hoe laat het isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef Debbus het volgende:
He, er zit natuurlijk een klok op de zonnebank!
Is dat zo? In dat geval lijkt het me onwaarschijnlijk dat er de juiste tijd opstaatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef Debbus het volgende:
He, er zit natuurlijk een klok op de zonnebank!
Ze ziet inderdaad wat bleek. Blijf nog maar even liggenquote:
Oke, een timer. Maar wel misschien handig om te kijken hoeveel tijd er is verstreken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja maar ze weten niet hoe laat het is
Ja dat zekerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:00 schreef Debbus het volgende:
[..]
Oke, een timer. Maar wel misschien handig om te kijken hoeveel tijd er is verstreken.
Haha, maar zonet kwam Sjaan ook ff naar dr toe en dan moeten natuurlijk wel kunnen horen wat Milica te zeggen heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:02 schreef pullup het volgende:
BB stem - Millica moet haar zender checken.
WTF ze ligt daar voor pampus in haar eentje onder de zonnebank.![]()
Okquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, maar zonet kwam Sjaan ook ff naar dr toe en dan moeten natuurlijk wel kunnen horen wat Milica te zeggen heeft![]()
Dat is ie ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:05 schreef BBoon het volgende:
Ik vind Egbert wel erg bazig hoor
Dat dacht ik ook. Al twee flessen...? maar twee flessen!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:06 schreef frankium het volgende:
Al twee flessen wijn op? Nou boeie.Als het gezellig is is dat toch geen probleem?
Denk het wel. Ik ga zo afhaken. Ff wat zooi opruimen enzo...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:06 schreef jorienvdherik het volgende:
gaan ze nu 7 uur daar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |