[/quote]quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:54 schreef Coraatje het volgende:
quote]Op vrijdag 25 augustus 2006 02:49 schreef Felixje het volgende:
[..]
wel eens een onderzoek laten doen naar het functioneren van je schildklier ?
die kan hyper zijn...
lol alle testen gehad alles is super oke .het hoort schijnbaar bij me,heb zelfs die viese fitness drankjes geprobeerd ,maar zelfs dat werkt niet
FF op button nieuwe topic drukkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:54 schreef -Myrt- het volgende:
ja ik wou wel doen maar wist niet psies hoe je zooon topic liet verder gaan haha
Sandy viel ook totaal niet op en won BB3... dus dat is geen argument.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:54 schreef BB6kijker het volgende:
Hummie gaat Janine er echt niet uit doen. Bovendien zullen denk ik ook echt meer mensen vóór die trut stemmen dan voor zo'n achtergrondtype als Jeroen.
Toch geloof ik dat niet. Janine is voor Hummie toch een godsgeschenk? Zo labiel zie je ze niet vaak. Je gooit toch niet meteen zo iemand eruit?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sandy viel ook totaal niet op en won BB3... dus dat is geen argument.
En Hummie bepaalt nog altijd niet de uitslag, maar de bellers. En ja, daar geloof ik wel degelijk in. Ze manipuleert tussenstanden enzo, maar ze heeft er niets aan om mensen erin te houden die het publiek eruit wil.
Nou Tanja lag er ook uit, zodra de baby eruit gepoept was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:58 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Toch geloof ik dat niet. Janine is voor Hummie toch een godsgeschenk? Zo labiel zie je ze niet vaak. Je gooit toch niet meteen zo iemand eruit?
Denk dat ze balletjes nog nie ingedaald zijn, daarom praat ie zo raar en hoor jij hem liever niet,...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:57 schreef -Myrt- het volgende:
hij is irritant weet niet why maaar hoor uhm gewoon liever niet
Dat was gisternacht ook al zo, met z'n pa.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:57 schreef Coraatje het volgende:
sabrina zit wel hoog bij etienne
We hebben veel van dat soort types gehad. Coos en Pascal waren ook geweldig voor het programma, maar vlogen er snel uit. Zo zijn er echt heel veel voorbeelden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:58 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Toch geloof ik dat niet. Janine is voor Hummie toch een godsgeschenk? Zo labiel zie je ze niet vaak. Je gooit toch niet meteen zo iemand eruit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |