Ik denk dat het wel meevalt. We zagen Dido zo ongeveer klaarkomen vorig jaar. Dat verwatert zo allemaal weer. Zal wel even beroerd zijn, maar duurt volgens mij nooit lang. Ik heb nu al geen enkele cap meer van vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me verschrikkelijk. Overal caps van je eigen naakte lijf op internet terug vinden
Ik zou me uit de voeten maken. 2e kerstdag staat nog op me netvlies !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
Wel gemeen trouwens dat iedereen om het badje heen staat om te kijken naar de gevolgen.
Ik kan volgend jaar dus met een gerust hart meedoenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt. We zagen Dido zo ongeveer klaarkomen vorig jaar. Dat verwatert zo allemaal weer. Zal wel even beroerd zijn, maar duurt volgens mij nooit lang. Ik heb nu al geen enkele cap meer van vorig jaar.
hij is iets minder gluiperig dan zijn zoontje maar om hem nou voor geer uit te maken gaat me iets te verquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:57 schreef BB6kijker het volgende:
Ik vind dat die Marcel precies dezelfde onnozele uitstraling en blikken heeft als Gerard Joling. Ben vast de enige?
Als je absoluut niet wilt dat je naakt op het internet te vinden bent, dan moet je zeer zeker níet meedoen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan volgend jaar dus met een gerust hart meedoen![]()
Waren er trouwen snog fokkers die zich hadden opgegeven? Ik heb er niemand over gehoord. Ik hoopte stiekem op Golfer, maar nee hoor, die ook al niet
weet ik niet, ik kom hier alleen met bbquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:59 schreef -Myrt- het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe dat ene topic ineeens vedwenen is waar net geouwehoerd werd....
sorrie ben nieuwd hier dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |