Probeer Animal Planet anders is,....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Wel goed van Millica, jammer voor ons. Het is zelfs door Discovery nooit gefilmd hoe een walvis geneukt wordt.
Kijk die zak hooi daar nou zittenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, dan toch liever Egbert dan Seabert
Dat zei hij niet. Hij zou het erg vinden als ze er wel uitgaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:23 schreef Felixje het volgende:
e10 zou het heel erg vinden als sabrina er niet uit zou gaan zei ie
Ja idd haha.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
daar heb je een punt maar om nu naar plofkop te lopen?
hoe hopeloos ben je dan? vraag dan of je de trilstaaf van sjaan mag lenen.![]()
Ik heb weleens gezien dat een walvis een stiffy had.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:24 schreef ted142 het volgende:
[..]
Probeer Animal Planet anders is,....
Heb nog geen enkele warmte bij Egggbert kunnen ontdekken, alleen maar valse woorden erover.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Egbert: "Het is zo'n warme groep"
mag ik een teiltje
Dan zou Hilde zeggen "hey er kietelt beneden iets" en een slok van d'r wijn nemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:25 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb weleens gezien dat een walvis een stiffy had.
Hij zou het liefst met iedereen tot de kerst blijven zittenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Egbert: "Het is zo'n warme groep"
mag ik een teiltje
en dat mag je gerust zeggenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:25 schreef rubstar het volgende:
Janine is in mijn optiek een golddigger en een "hoer", sorry maar moest gezegd worden
$$ tekens in de ogenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:27 schreef Jammie het volgende:
En Egbert praat graag over geld.
Nou, dat geval zou zelfs Hilde kunnen bevredigen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:26 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan zou Hilde zeggen "hey er kietelt beneden iets" en een slok van d'r wijn nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |