Is 3 maanden op internet dan niet beter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad. Ga me daar vrijwillig laten afzeiken door een stel computernerds. Daarbij kan ik echt niet 3 maanden zonder internet
Welnee, we zouden voor het oog van de camera even de boel shockeren en samen naakt in bad duiken als zwager en schoonzussie en dan afwachten wat daar de reacties op zijn door onze geliefden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou me waarschijnlijk afzonderen en gaan schoonmaken
Ik kan best 3 maanden zonder internet... ook wel 3 maanden zonder sex.... maar ik zou er ook NOOIT, maar dan ook echt NOOIT in gaan zitten vanwege alles wat op het net geschreven wordt. Dat wil ik de familie ook niet aandoen, die toch zullen gaan meelezen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad. Ga me daar vrijwillig laten afzeiken door een stel computernerds. Daarbij kan ik echt niet 3 maanden zonder internet
Ze is iig meer lol dan die saaie oetlul van een Egbert. Die mag wel wieberen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:17 schreef rubstar het volgende:
Hilde zit die gasten ook gewoon uit te dagen om hun broekkie uit te trekken.. mooi he..
Nee, dan toch liever Egbert dan Seabertquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze is iig meer lol dan die saaie oetlul van een Egbert. Die mag wel wieberen.
Iddquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:22 schreef toxikon het volgende:
volgens mij is het tijd om door te schakelen naar de zusjes kamer..![]()
Ze willen niemand iets aandoen, waardoor ze misschien minder leuk worden gevonden. Dat zit er achter denk ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:22 schreef BB6kijker het volgende:
Wat zeiken ze toch allemaal dat ze niet willen nomineren. Onzin, ze staan allemaal te popelen!
ahh ja.. die gesprekken zijn prachtig.. voel je jezelf toch opeens een stuk beterquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:22 schreef toxikon het volgende:
volgens mij is het tijd om door te schakelen naar de zusjes kamer..![]()
daar heb je een punt maar om nu naar plofkop te lopen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:22 schreef -Myrt- het volgende:
Er zit geen 1 echt lekkere kerel in....
en op hilde naa ( en janine ) zijn het wel allemaal dames met een mooit figuurr.. vind ik iiig...
niet eerlijk dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |