Nooit aangeschoten of dronken mensen gezien?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een stelletje kampers zeg.....
quote:
Mijn ouders zijn ook eens meegeweest naar een louche housetent. Dat was best gezellig (niet te vergeten het gratis drinken). Mijn moeder heeft ook eens een joint gerookt om te proberen. Gelukkig moest ze na een kwartier al kotsen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel.. echt geen problemen mee. Ik weet dat de maatschappij een soort van voorschrift heeft hoe moeders moeten zijn, maar ik zou een open en vrije moeder wel prettig vinden. Lang leve de lol
intelligente mensen en opgeven voor iets zoals BB gaat al niet echt samen. Bovendien zijn die denk ik ook te saai voor de TV. Je kan beter van deze karikaturen in het huis zetten...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:10 schreef Isabeau het volgende:
Geven intelligente mensen zich niet op voor BB of zijn die te saai om door de selectie te komen?
Nou hoop ik wel dat je je gaat opgeven. Dan wil ik wel zien hoe jij overal op reageert als je in dezelfde situatie zit (en dan heb ik het niet over Hilde nu, maar in het algemeen bij BB bewoners).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:10 schreef Isabeau het volgende:
Geven intelligente mensen zich niet op voor BB of zijn die te saai om door de selectie te komen?
haha jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:12 schreef the_fucker het volgende:
Zijn er meer mensen die overeenkomsten zien met Hanna Tokkie?
Jeroen weet zich duidelijk geen goede plek te veroveren in het huis?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:11 schreef golfer het volgende:
Ik snap alleen die Jeroen niet zo goed?
Zit steeds met die semi-homo Marcel samen in bad, maar kruipt nu ook met een wat oudere dronken vrouw erbij in bad?
Je weet toch: als je de moeder hebt, heb je de dochter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Marcel wil natuurlijk veel liever Millica palen, van de week zat hij in bad de hele tijd aan haar...en nu zit ie met de moeder.
De vraag stellen is het antwoord al geven, lieverd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:10 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik vroeger gewoondquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
monteverdilaan mot ik verder gaan?
Ik zou me waarschijnlijk afzonderen en gaan schoonmakenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Nou hoop ik wel dat je je gaat opgeven. Dan wil ik wel zien hoe jij overal op reageert als je in dezelfde situatie zit (en dan heb ik het niet over Hilde nu, maar in het algemeen bij BB bewoners).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |