Dank, ik zie haar ook weer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:05 schreef rubstar het volgende:
[..]
ik zie der in de keuken zitten.. stream 1 en 2..
Nee, okee...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:07 schreef Suikeroom het volgende:
lekkere is niet echt de goede woordkeuze
Zie je het voor je, je moeder zo op TV ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Lekkere vrije moeder
Hebben de meeste mensen uit de Indische buurt in Zwolle (voor de niet kenners de Schilderswijk van Zwolle)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Lekkere vrije moeder
Staat er niet ergens KOMO op?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:08 schreef -Myrt- het volgende:
ik zat te denken he.. dat badpak van haaar is ook echty super grooot...
nou en offie.. die benen kunnen nog wijd als de beste.. geen reuma in der been gewrichten dus..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Hilde kon niks doen bij de weekopdracht vanwege de reuma...maar neuken kan ze op dit moment zeker weten wel..in deze toestand.
Jawel.. echt geen problemen mee. Ik weet dat de maatschappij een soort van voorschrift heeft hoe moeders moeten zijn, maar ik zou een open en vrije moeder wel prettig vinden. Lang leve de lolquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Zie je het voor je, je moeder zo op TV ?
plofkop wint het met zn 19jarige bierpensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:03 schreef Remzz het volgende:
Wat een bierbuiken hebben Marcel en Jeroen trouwens
Is dat zo? Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben de meeste mensen uit de Indische buurt in Zwolle (voor de niet kenners de Schilderswijk van Zwolle)
Langleven de lol en je onbeschaamd gedragen zijn 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel.. echt geen problemen mee. Ik weet dat de maatschappij een soort van voorschrift heeft hoe moeders moeten zijn, maar ik zou een open en vrije moeder wel prettig vinden. Lang leve de lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |