Na 300 posts is een topic vol, gaat het automatisch op slot en eindigt het onderaan in de topiclijst van het BB forumquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:59 schreef -Myrt- het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe dat ene topic ineeens vedwenen is waar net geouwehoerd werd....
sorrie ben nieuwd hier dus![]()
Je weet wel beter, schone zus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan volgend jaar dus met een gerust hart meedoen![]()
Waren er trouwen snog fokkers die zich hadden opgegeven? Ik heb er niemand over gehoord. Ik hoopte stiekem op Golfer, maar nee hoor, die ook al niet
Na 300 posts is een topic vol en komt er een nieuwequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:59 schreef -Myrt- het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe dat ene topic ineeens vedwenen is waar net geouwehoerd werd....
Bij 300 posts is het topic 'vol', en wordt die automatisch geslotenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:59 schreef -Myrt- het volgende:
aha zoo thanx!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na 300 posts is een topic vol en komt er een nieuwe
ze schijnt 2 of 3 lovers te hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:59 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer zal Hilde voor het laatst tegen een half-naakte man aan hebben gelegen? (laat staan 2!)
Ik hoor mijn hele leven al racistische opmerkingen om me heen. Ik weet zeker dat die opmerkingen mekaar voeden en dat de mensen die ze uitspreken niet onder willen doen voor de ander.quote:
Nou, gisteren met die koffer boven het zwembad was even knagen hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:00 schreef LoveProfusion het volgende:
In Hilde heb ik verder nog niet echt een slecht mens ontdekt of doortrapt ofzo..bij andere bewoners wel. Ik vind HIlde wel gezellig..al is het natuurlijk een wanstaltige aanblik zo'n zitzak zonder lijn in een bad.
Ik vind Hilde ook leukquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:00 schreef LoveProfusion het volgende:
In Hilde heb ik verder nog niet echt een slecht mens ontdekt of doortrapt ofzo..bij andere bewoners wel. Ik vind HIlde wel gezellig..al is het natuurlijk een wanstaltige aanblik zo'n zitzak zonder lijn in een bad.
das respect voor de oudere ...of is dat grabbelangst?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:01 schreef rubstar het volgende:
toch mooi dat die 2 gasten hun broekkies aan hebben terwijl ze altijd freebeeen in dat bad
Echt waar !!!!quote:
Hilde heeft 2 of 3 sexvriendjes vertelde ze vanmiddag (Milica zat erbij). Dus die komt genoeg aan haar trekken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:59 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer zal Hilde voor het laatst tegen een half-naakte man aan hebben gelegen? (laat staan 2!)
1 voor elke plooi?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hilde heeft 2 of 3 sexvriendjes vertelde ze vanmiddag (Milica zat erbij). Dus die komt genoeg aan haar trekken.
En ze gaan consentraaaaaaaaaaaaasie roepenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Hilde ook leukEn sorry hoor, als je ouder wordt dan blijven de meeste vrouwen (en mannen) niet echt super aantrekkelijk. So what.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |