Ik kom ook geen Kg bij. Ik eet best veel vette hap en drink alleen cola.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb een beetje moeite met het feit dat er zo over het dun zijn word gevallen oke ik heb bij janine wel het idee dat zei bewust dun is ,maar er zijn ook mensen waarvan ik er een ben die dun zijn en er geen gram aan krijgen. i ben de laatste die zegt dat ik een perfect figuurtje heb ,stereker nog wil er wel 10 kg bij hebben
Zo is dat!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Echtbert moet alleen beseffen dat hij niet op zijn werk zit..maar in een huis waar je sociaal moet zijn en de mensen niet als patienten moet zien,
Ik heb hier nog een pan vol stampot andijvie met speklappen en rookworst staanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb een beetje moeite met het feit dat er zo over het dun zijn word gevallen oke ik heb bij janine wel het idee dat zei bewust dun is ,maar er zijn ook mensen waarvan ik er een ben die dun zijn en er geen gram aan krijgen. i ben de laatste die zegt dat ik een perfect figuurtje heb ,stereker nog wil er wel 10 kg bij hebben
En die heeft ook alles behalve een six pack.... Het ideale figuur wmbquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:44 schreef -Myrt- het volgende:
ja over de figuren van de heren valt niks te vertellen.. geen 1 met een sixpack te vinden haha
maar ik vind micheline dan nog wel t mooiste figuur hebben... veel beter als dat van janine..veel gezonder ziet ze eruit
Vanavond lag het er inderdaad wel héél dik bovenop toen 'ie opeens als een havik de dansvloer op schoot bij Ali B.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:38 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zo'n PvdA/GroenLinks-hulpverlener ja.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:44 schreef -Myrt- het volgende:
ja over de figuren van de heren valt niks te vertellen.. geen 1 met een sixpack te vinden haha
maar ik vind micheline dan nog wel t mooiste figuur hebben... veel beter als dat van janine..veel gezonder ziet ze eruit
Ik zit tegen ondergewicht aan. Eet ook de hele dag door. Nu ben ik wat aangekomen waar ik zo blij mee ben, maar ik heb tot het irritante toe mensen gehad die zeiden dat ik meer moest eten terwijl ik tegen de klippen op at.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Dat is vaak het probleem ja. Lijkt me ook als dochter zeer ingewikkeld en lastig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Echtbert moet alleen beseffen dat hij niet op zijn werk zit..maar in een huis waar je sociaal moet zijn en de mensen niet als patienten moet zien,
ik had net verhaal geschreven dus over... dat ik het id had dat het bij haar niet gezond en natuurlijk was... ik snap je bunt en zeg ook niks over t feit van dun zijn maar over hoe en wat bij janine... gaat mij erom of iemand er gezond uit ziet enzquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Wie vindt hem nou leuk? Bij een nominatie ligt hij er snel uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:45 schreef 6T5 het volgende:
Jeroen gokt op het verkeerde team denk ik.
kan het allemaal op ,maar helaas blijft er geen gram van zitten,als dat de oplossing zou zijn zou ik echt elke seconde van de dag eten...maar toch bedanktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:45 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een pan vol stampot andijvie met speklappen en rookworst staan![]()
![]()
vrouwen moeten ook geen sixpack hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En die heeft ook alles behalve een six pack.... Het ideale figuur wmb...
Maar in het geheel vind ik Milica mooier
Die jongen moet elke keer weer recht lullen wat hij de zinnen ervoor krom geluld heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Etiënne is het niet eens met hoe Hilde en Milica zijn. Hij kent hun natuurlijk ook veel langer, dan dat Hilde en Milica elkaar kennen
Ik vind hem niet NIET leuk... em er zijn er ZAT in het huis die ik wel NIET leuk vind.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:47 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Wie vindt hem nou leuk? Bij een nominatie ligt hij er snel uit.
Zo is dat, Janine vind ik afschuwelijk, Hilde een heks, maar die moeten echt lang blijven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet NIET leuk... em er zijn er ZAT in het huis die ik wel NIET leuk vind.
wel eens een onderzoek laten doen naar het functioneren van je schildklier ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kan het allemaal op ,maar helaas blijft er geen gram van zitten,als dat de oplossing zou zijn zou ik echt elke seconde van de dag eten...maar toch bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |