Zo'n PvdA/GroenLinks-hulpverlener ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:37 schreef rubstar het volgende:
Egbert heeft echt al de "nja.. ja.. ja" van een dienstverlener.. zo'n ja waarvan je hoort dat het nergens over gaat..
was wel een keigoede seriequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:37 schreef ted142 het volgende:
Pfft, lijkt net of ze uit shaka zulu is weg gelopen,
Weet je wat het is...met haar lichaam.. je kan aan haar zien dat ze eigenlijk iets voller moet zijn...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:35 schreef ted142 het volgende:
Och over het lichaam van Janine valt wel wat van te zeggen, je moet er wel van houden.
Maar ja, als ze haar snavel open doet,......... "heb je gegeten en gedronken"
"En ik heb het perfecte lichaam lieverds. Daar is niets aan te doen voor jullie"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:36 schreef LoveProfusion het volgende:
maar lieverd ik heb een maatje 34, schatje, ik kan hier niet zomaar alles eten schatje, dan word ik zo lieverd.
Ikke niet iig, geef mij maar wat bodyquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:38 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
mja ik weet k niet... je moet idd van houden denk ik...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:39 schreef the_fucker het volgende:
Etienne Mussert: "dat heb ik ook met Tijn". Ja, en hij niet met jou!
En wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:38 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zo'n PvdA/GroenLinks-hulpverlener ja.
Haute cuisine mss?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:42 schreef rubstar het volgende:
geen haute couture me dunkt
ja pfff idd dat bedoel ik... niet gezond... bedoel maatje 38 is toch ook goed helemaal als je dan een beetje normaal kan leven /etenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:36 schreef LoveProfusion het volgende:
maar lieverd ik heb een maatje 34, schatje, ik kan hier niet zomaar alles eten schatje, dan word ik zo lieverd.
niks mis met ze werk.. maar die manier van praten is vervelend, vind ik, na elke zin "nja ja.. ja. maaaar blabla... ja njaaa"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?
Er is niets mis met het werk van Egbert hoor. Probeer het een maandje zou ik zeggen.
Feitelijk is er niets mis met het werk, zij het dat het bijna altijd uitgevoerd wordt door types als Eggggbert. Natuurlijk, de uitzondering bevestigt de regel, maar toch, die types zelf geven het werk een waardeloos imago.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?
Er is niets mis met het werk van Egbert hoor. Probeer het een maandje zou ik zeggen.
ik heb een beetje moeite met het feit dat er zo over het dun zijn word gevallen oke ik heb bij janine wel het idee dat zei bewust dun is ,maar er zijn ook mensen waarvan ik er een ben die dun zijn en er geen gram aan krijgen. i ben de laatste die zegt dat ik een perfect figuurtje heb ,stereker nog wil er wel 10 kg bij hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Modellen zijn meestal nog dunner dan Janine..akelig dun omdat ontwerpers kleding mooier vinden staan bij dunnere mensen en als de show word uitgezonden de camera wat dikker maakt en veel mensen dan zo willenzijn..schijnt ut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |