Daar komen dan hopelijk wel filmpjes van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:38 schreef derobin het volgende:
Durf je dat wel? Zonder au pair de wijde wereld in? Studeren.. hahaah.. Je bent zo populair, dat je strax ge-loverboyed wordt, en in oekraine in de goot gevonden wordt.
Mijn pappa zal dat nooit toestaan, + ik doe vwo, ik trap heus niet in listige praatjes van loverboysquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:38 schreef derobin het volgende:
Durf je dat wel? Zonder au pair de wijde wereld in? Studeren.. hahaah.. Je bent zo populair, dat je strax ge-loverboyed wordt, en in oekraine in de goot gevonden wordt.
EQ is een vmbo/havo/mbo/hbo smoesjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:41 schreef derobin het volgende:
Jawel, want je mag dan een redelijk IQ hebben, je EQ komt nog niet boven het aantal vrienden dat je hebt uit.
Oeh, dat klinkt héél zelfstandig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn pappa zal dat nooit toestaan, + ik doe vwo, ik trap heus niet in listige praatjes van loverboys![]()
Och mijn vader is erg op me gesteld, ik ben de parel in zijn kroonquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:42 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt héél zelfstandig.
Leuke kloon wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:45 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Echt, je staat met stip op 1 van meest kansloze mensen aller tijden.
Zeg dat maar over 11 jaar, als je voor mij in de rechtzaal zitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:45 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Echt, je staat met stip op 1 van meest kansloze mensen aller tijden.
Hooguit als getuige.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zeg dat maar over 11 jaar, als je voor mij in de rechtzaal zit![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:49 schreef derobin het volgende:
Wahahaha, ja als ik moet pissen, en jij mn 20 cent aanpakt.
Hbo recht? Laat me niet lachen, als ik eenmaal rechter ben over 11 jaar, zal ik VER boven jou staanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:49 schreef derobin het volgende:
Wahahaha, ja als ik moet pissen, en jij mn 20 cent aanpakt.
Jij steld mij ook teleurquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:51 schreef derobin het volgende:
11 jaar. Ik had verwacht dat jij met je uitzonderlijke IQ wel sneller klaar zou zijn.. Je steld me teleur.
Och, aangezien ik dit jaar eindexamen VWO doe, en het 10 jaar duurt om je bevoegdheid als rechter te halen......tjaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:51 schreef derobin het volgende:
11 jaar. Ik had verwacht dat jij met je uitzonderlijke IQ wel sneller klaar zou zijn.. Je steld me teleur.
Misschien dat ze op dat inferieure hbo van jou studies zo licht nemen, maar hierbij is daar geen sprake vanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:56 schreef derobin het volgende:
Hmm, al zijn, maar, je doet jezelf zo geweldig overkomen, dat ik verwachte dat jij dat sneller voor elkaar zou krijgen. Of je pappie. Of je au pair. Of je loverboy.
Nooit gedaan. Nergens voor nodig in mijn optiek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:01 schreef derobin het volgende:
Mag ik tussendoor ff iets vragen? Heb ej je ooit op je IQ laten testen? En zoja,hoe hoog is je IQ?
Of hij koopt haar leraren om.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:05 schreef derobin het volgende:
Nee okee. Er is dus geen concreet bewijs voor je intelligentie. Mischien amakt je rijke pappie je huiswerk wel, en moet je verplicht naar huiswerkbegeleiding om te leren.
ik maak mijn huiswerk zelf, want huiswerk maken is een groot deel van mijn leerproces. Leren doe ik op mijn eigen manier, ik let heel goed op in de klas, maak mijn huiswerk nauwkeurig, en dan volstaat gewoon een keer of 2-3 doorlezen als voorbereiding op een dossiertoetsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:05 schreef derobin het volgende:
Nee okee. Er is dus geen concreet bewijs voor je intelligentie. Mischien amakt je rijke pappie je huiswerk wel, en moet je verplicht naar huiswerkbegeleiding om te leren.
Daarom zit jij met je bic-pen op het HBOquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:12 schreef derobin het volgende:
Nerd. Huiswerk te maken.
*kick*quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja, en ik plan om rechten aan de universiteit te studeren![]()
In mijn optiek is het maar het beste dat je niet met die uitslag geconfronteerd wordt inderdaadquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Nergens voor nodig in mijn optiek.
Jezus wat een verwend, dom, zelfingenomen, msn, breezah snolquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
EQ is een vmbo/havo/mbo/hbo smoesje
Rechten? Wat een enorme dertien-in-een-dozijn studie. In Leiden zeker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat is er mis met het HBO?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Daarom zit jij met je bic-pen op het HBO![]()
Iedereen die niet weet wat ie wil gaat rechten doen aan de universiteitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Meisjes van jouw soort kennen dat soort woorden helemaal niet!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het plebs zal altijd jaloers en wrokkig zijn jegens hen die het beter hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |