Daar mag je van mij voor het gemak wel van uit gaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:07 schreef Lanvin het volgende:
je mag er vanuit gaan dat op iedere dag er wel iemand jarig is
proostquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:27 schreef remlof het volgende:
Is het feest? Doe mij maar een biertje dan!
Ik ben nooit te beroerd om dingen te leren. Welke landen zijn datquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:07 schreef Lanvin het volgende:
...
Rekening houdende met het feit dat er in een bepaald aantal landen geen verjaardagen worden gevierd
...
droog, maar waarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:07 schreef Lanvin het volgende:
Net zo'n gast tegen mij, Joaaah tis niet altijd feest he..
Nou dat is het dus wel, als je er over na denkt
Er wonen best veel mensen op de wereld, dus je mag er vanuit gaan dat op iedere dag er wel iemand jarig is, en het dus feest is. Rekening houdende met het feit dat er in een bepaald aantal landen geen verjaardagen worden gevierd, maar daar zullen vast wel andere feesten gevierd worden.
Kortom, het is wel altijd feest, dus flikker op met je tis nie altijd feest.
En die 10% dan? Als het altijd feest is, dan is het dus 100% feest... what happened with the 10% ....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
Bij mij ist altijd feestdaarom ben ik 90% van mijn tijd ook happy
Wil je zeggen dat jij de ganse dag heel blij bent ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:52 schreef Lanvin het volgende:
[..]
En die 10% dan? Als het altijd feest is, dan is het dus 100% feest... what happened with the 10% ....
Nou ja, dat er een feest is wil nog niet zeggen dat het een leuk feest is?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:52 schreef Lanvin het volgende:
En die 10% dan? Als het altijd feest is, dan is het dus 100% feest... what happened with the 10% ....
Verstandige landen, een verjaardag is een flauwekul reden om een feest te hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:33 schreef sooty het volgende:
Ik ben nooit te beroerd om dingen te leren. Welke landen zijn dat
Dan moeten we van een mug een olifant maken als we willen dat jij iemand eruit smijt..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:47 schreef slaapkamermug het volgende:
En ik ben de uitsmijter op dit feest
In Hongarije vieren ze niet echt verjaardag, wel naamdag. Dus heet je Nicolaas, dan vier je de naamdag vd Heilige Nicolaas.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:07 schreef Lanvin het volgende:
Rekening houdende met het feit dat er in een bepaald aantal landen geen verjaardagen worden gevierd, maar daar zullen vast wel andere feesten gevierd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |