quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:03 schreef LostFormat het volgende:
Roep je tijdens lowlands constant HETEROOOOS ipv HOMOOOOOOS, staat iedereen je raar aan te kijken.
wie heeft de triathlon uitgevonden?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:11 schreef Tarabass het volgende:
Komt een marokkaan bij de kassa..
dag nu weer goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben lief :)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:19 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
wie heeft de triathlon uitgevonden?!!!!1111ROFLWOUTERS!!1111~`11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi.ijs_beer fan!
ik moest keihard lachequote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:34 schreef A_L_N_F het volgende:
Een vrouw heeft een man die in bed niets klaarspeelt. Ze gaat naar de dokter en vraagt om een middeltje, waarna ze een pot pillen krijgt. "Elke avond één of twee pillen", zegt de dokter. De volgende avond doet ze één pil in de soep van haar man: die avond hebben ze geweldige seks. De volgende avond doet ze twee pillen in de soep: het is geweldig! Ze is niet meer te houden en doet de avond daarna de hele pot in de soep. Dan belt de volgende da de dokter, die vraagt hoe het nu gaat met de pillen. Hij krijgt de zoon aan de lijn die zegt: "Moeder is dood, de meid is zwanger, mijn zus is het huis uit gevlucht, mijn reet doet pijn en papa staat naakt in de tuin, roepend: "Poespoespoes"
Toch ff proberen duidelijk te maken dat je geen homo bent? Dat vind ik ook zo zielig. "O, als ze maar niet denken dat ik ook homo ben nu ik er iets over zeg; stel je voor dat m'n reputatie naar de klote gaat"...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:04 schreef Mach3 het volgende:
hoezo mag dat niet een geintje over een pot of een poot ? ligt er wel aan hoe en door wie. Ik heb geen moeite met Mensen die houden van hetzelfde geslacht. Zolang je gelukkig bent maakt het geen drol uit.
Ps: 100% hetero
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:29 schreef NanKing het volgende:
Hoe noem je een crematorium voor lesbo's.Wat zijn twee potten met autopech?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik maak zelf altijd de hardste/meest erge grappen over homo's en potten. Maar goed, ik mag dat ook.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:13 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Wat zijn twee potten met autopech?Ach, ik moet zelf ook altijd wel lachen om die grapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik maak zelf altijd de hardste/meest erge grappen over homo's en potten. Maar goed, ik mag dat ook.
.
Maar ik mag dat ook.
ijs_beer fan!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:39 schreef A_L_N_F het volgende:
Een homofiel vraagt de slager om een stuk bloedworst van een kilo. Slager: 'In plakjes snijden, meneer?'. Homofiel: 'Denkt U soms dat mijn reet een sjoelbak is?'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |