abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41144097
Ik houd er niet van als lesbie zijnde, maar er moet toch vrijheid van meningsuiting zijn.?

Moet iemand bij rotgeintjes direct ophoepelen van jullie?
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_41144168
Roep je tijdens lowlands constant HETEROOOOS ipv HOMOOOOOOS, staat iedereen je raar aan te kijken.

niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_41144233
hoezo mag dat niet een geintje over een pot of een poot ? ligt er wel aan hoe en door wie. Ik heb geen moeite met Mensen die houden van hetzelfde geslacht. Zolang je gelukkig bent maakt het geen drol uit.

Ps: 100% hetero
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:05:00 #4
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_41144238
komt een homo bij de dokter..

boeie, geintjes zijn geintjes
Minder is het als het serieus bedoeld is.
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_41144239
goed erover praten

je moet je problemen niet op potten
gebruiker 2609 is een stom ventje
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:05:19 #6
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_41144250
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 22:03 schreef LostFormat het volgende:
Roep je tijdens lowlands constant HETEROOOOS ipv HOMOOOOOOS, staat iedereen je raar aan te kijken.

Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_41144509
Komt een marokkaan bij de kassa..

dag nu weer goed?
pi_41144606
nee geintjes zijn leuk... ook over homo's, lesbo's, negers en belgen
pi_41144670
Ze zouden homos van flatgebouwen af moeten duwen

vrijheid van meningsuiting
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:19:20 #10
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_41144754
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 22:11 schreef Tarabass het volgende:
Komt een marokkaan bij de kassa..

dag nu weer goed?
wie heeft de triathlon uitgevonden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben lief :)
pi_41144921
Ik ken t maar al te goed, vroeger voelde ik me altijd rot erover enzo. Maar je moet begrijpen dat t niet persoonlijk bedoeld is, dus niet tegen jou! Als jij zet dat het jou kwetst houden ze ws. hun kop en gaan ze nadenken. En ja, ze zijn daar nogal sloom in, maar zo zijn de meesten op dit onderwerp!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:28:02 #12
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41144971
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 22:19 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

wie heeft de triathlon uitgevonden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!!!!1111ROFLWOUTERS!!1111~`11
pi_41145022
Hoe noem je een crematorium voor lesbo's.
SPOILER

Hihi.
ijs_beer fan!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:33:09 #14
151582 A_L_N_F
pi_41145160
Roodkapje loopt door het bos, en is lekker aan het zingen. Opeens springt achter een boom de grote boze wolf vandaan. Hij roept: HAHA, waar ga jij naar toe Roodkapje ??? Ik ga naar het meer mijn kut wassen !!! waarop de wolf zucht : Tjonge tjonge, die sprookjes van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:34:16 #15
151582 A_L_N_F
pi_41145209
Een vrouw heeft een man die in bed niets klaarspeelt. Ze gaat naar de dokter en vraagt om een middeltje, waarna ze een pot pillen krijgt. "Elke avond één of twee pillen", zegt de dokter. De volgende avond doet ze één pil in de soep van haar man: die avond hebben ze geweldige seks. De volgende avond doet ze twee pillen in de soep: het is geweldig! Ze is niet meer te houden en doet de avond daarna de hele pot in de soep. Dan belt de volgende da de dokter, die vraagt hoe het nu gaat met de pillen. Hij krijgt de zoon aan de lijn die zegt: "Moeder is dood, de meid is zwanger, mijn zus is het huis uit gevlucht, mijn reet doet pijn en papa staat naakt in de tuin, roepend: "Poespoespoes"
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:37:04 #16
151582 A_L_N_F
pi_41145326
Een vrouw bedrijft overdag de liefde met haar minnaar terwijl haar man aan het werk is. Zonder dat ze het echter weet, bevindt haar 9 jaar oude zoon zich in de kast in de slaapkamer... Dan komt haar man ineens onverwacht thuis en de vrouw verstopt haar minnaar in de kast, samen met het jochie. Het kleine jochie zegt: "Donker hier!" De man zegt: "Ja, dat is het zeker." Het jochie zegt: "Ik heb een voetbal." De man: "Dat is fijn voor je." Het jochie: "Wil je hem kopen?" De man: "Nee, dank je." Het jochie: "Mijn vader staat daar hoor!" De man: "Oké, oké, hoeveel?" Het jochie: "250 Euro." Ongeveer 2 weken later gebeurt het weer een keer dat het jochie en de minnaar samen in de kast komen te zitten... Het kleine jochie zegt: "Donker hier!" De man zegt: "Ja, dat is het zeker." Het jochie zegt: "Ik heb een paar voetbalschoenen." De man herinnert zich de vorige keer en vraagt: "Hoeveel"? Het jochie: "750 Euro" De man: "Oké..." Een paar dagen later zegt de vader tegen zijn zoontje: Pak je voetbalschoenen en je voetbal want we gaan een potje voetballen buiten op het gras." Het jochie zegt: "Dat kan niet, ik heb ze verkocht." Zijn vader vraagt: "Wat? Voor hoeveel heb je ze verkocht dan?" Het jochie: "Voor 1.000 Euro!" Zijn vader: "Dat is veel te veel! Je hoort je vriendjes niet teveel te vragen! Dat is veel meer dan die bal en schoenen kosten! Ik neem je mee naar de kerk, dan kun je daar alles opbiechten aan de pastoor. Ze gaan naar de kerk en de vader brengt zijn kind naar de biechtstoel, laat hem naar binnen gaan en sluit de deur achter hem. Het jochie zegt: "Donker hier!" Zegt de pastoor: "BEGINT NIE Hé !!!!!!"
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:39:02 #17
151582 A_L_N_F
pi_41145393
Een homofiel vraagt de slager om een stuk bloedworst van een kilo. Slager: 'In plakjes snijden, meneer?'. Homofiel: 'Denkt U soms dat mijn reet een sjoelbak is?'.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:47:09 #18
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_41145639
Geintje moet kunnen. Worden ook genoeg grapjes gemaakt over blondjes, negers, joden, marokkanen en ga zo maar door. Stereotypen zijn nu eenmaal grappi.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_41146001
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 22:34 schreef A_L_N_F het volgende:
Een vrouw heeft een man die in bed niets klaarspeelt. Ze gaat naar de dokter en vraagt om een middeltje, waarna ze een pot pillen krijgt. "Elke avond één of twee pillen", zegt de dokter. De volgende avond doet ze één pil in de soep van haar man: die avond hebben ze geweldige seks. De volgende avond doet ze twee pillen in de soep: het is geweldig! Ze is niet meer te houden en doet de avond daarna de hele pot in de soep. Dan belt de volgende da de dokter, die vraagt hoe het nu gaat met de pillen. Hij krijgt de zoon aan de lijn die zegt: "Moeder is dood, de meid is zwanger, mijn zus is het huis uit gevlucht, mijn reet doet pijn en papa staat naakt in de tuin, roepend: "Poespoespoes"
ik moest keihard lache
gebruiker 2609 is een stom ventje
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:02:43 #20
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_41146139
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 22:04 schreef Mach3 het volgende:
hoezo mag dat niet een geintje over een pot of een poot ? ligt er wel aan hoe en door wie. Ik heb geen moeite met Mensen die houden van hetzelfde geslacht. Zolang je gelukkig bent maakt het geen drol uit.

Ps: 100% hetero
Toch ff proberen duidelijk te maken dat je geen homo bent? Dat vind ik ook zo zielig. "O, als ze maar niet denken dat ik ook homo ben nu ik er iets over zeg; stel je voor dat m'n reputatie naar de klote gaat"...

Ik ben homo, maar echt niet bang om dat openlijk te zeggen. En schamen heb ik al helemaal nooit gedaan En mensen die homosexuelen of lesbiennes uitschelden of wat dan ook, hebben zelf waarschijnlijk iets te verbergen. Ik vind het zeer triest volk.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_41148464
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 22:29 schreef NanKing het volgende:
Hoe noem je een crematorium voor lesbo's.
SPOILER

Hihi.
Wat zijn twee potten met autopech?
SPOILER

Ik maak zelf altijd de hardste/meest erge grappen over homo's en potten. Maar goed, ik mag dat ook .
pi_41165522
Degene met de spreekwoordelijke (tuin)broek aan in de relatie wordt van dat soort grappen meestal agressief. Wat het alleen maar leuker maakt. Beste voor het 'slachtoffer' is om gewoon niks terug te zeggen. Je kunt je poot wel stijf houden maar uiteindelijk verlies je het toch. Sommigen vinden dat het oppotten van je gevoelens ook niet goed is maar in dit geval wel.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_41165673
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 00:13 schreef Foxxy het volgende:

[..]

Wat zijn twee potten met autopech?
SPOILER

Ik maak zelf altijd de hardste/meest erge grappen over homo's en potten. Maar goed, ik mag dat ook .
Ach, ik moet zelf ook altijd wel lachen om die grapjes .
Maar ik mag dat ook .
ijs_beer fan!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:21:06 #24
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_41165918
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 22:39 schreef A_L_N_F het volgende:
Een homofiel vraagt de slager om een stuk bloedworst van een kilo. Slager: 'In plakjes snijden, meneer?'. Homofiel: 'Denkt U soms dat mijn reet een sjoelbak is?'.
tvp
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:32:15 #25
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_41166185
Ik ben hetero, en als je nare hetero grapjes maakt, doe zelfs ik er niet moeilijk over.
Nee jij bent lekker. =X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')