Je bedoelt Hieke en Fewdy taferelen ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:44 schreef scanman01 het volgende:
Iedere BB heeft volgens mij ook wel 2 of 3 'kleine schandaaltjes' nodig.
Bij deze groep heb ik nog zo m'n twijfels of dat gaat gebeuren.
Morgenavond is het precies een week.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:41 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Ze zitten nu toch precies een week in het huis? Juist tijd voor een feestje!
Geduld, geduld.... Het voorspel is vaak ook spannend...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben anderhalf uur weggeweest. En zie nog geen zuipfeesten. Dus heb niets gemist zo te zien. Bla bla bla en koken en eten.....
Zingen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:51 schreef Nostalgist het volgende:
Ze zingen Rood van MB, maar de tekst kent niemand...
Zoiets ja... en ook de Linda-'schandaaltjes', gevolgd door de heibel tussen Roel en Dido.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je bedoelt Hieke en Fewdy taferelen ?
Nou die komen er hoor ! Meer dan Hummie hebben kan !
Proberen of moeten?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:52 schreef Tamaartje het volgende:
ze proberen een lied te maken
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Melk is één van de grootste giffen in de westerse wereld, maar goed, dit is wel heel erg offtopic..
Mag Janine weg? Ik kan er niet meer tegen...![]()
Tja Scanman, denk toch niet dat het nog ooit voor komt dat je "vreemd" kunt gaan in huis zonder gelijk gesnapt te worden. En het was natuurlijk wel echt tussen die twee, geen/weinig toneelspel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets ja... en ook de Linda-'schandaaltjes', gevolgd door de heibel tussen Roel en Dido.
Dat soort verhalen.
Tja Scanman, denk toch niet dat het nog ooit voor komt dat je "vreemd" kunt gaan in huis zonder gelijk gesnapt te worden. En het was natuurlijk wel echt tussen die twee, geen/weinig toneelspel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets ja... en ook de Linda-'schandaaltjes', gevolgd door de heibel tussen Roel en Dido.
Dat soort verhalen.
Dat is ook uit een ander nummer van Borsatoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:55 schreef cpuntb het volgende:
Ik zie nergens "Leef je leven" staan in de tekst !
Mooi! Van wie is dat?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:54 schreef Nostalgist het volgende:
>mooie tekst<
De spaghetti begint te werkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is ook uit een ander nummer van Borsato
Als je het maar overtuigend brengt....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:55 schreef cpuntb het volgende:
Ik zie nergens "Leef je leven" staan in de tekst !
LOL.. dat schijnt dus met alles te werkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als je het maar overtuigend brengt....
Marco Borsato : Roodquote:
tnx....quote:
We wachten nog op de after-partyquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:59 schreef Papabear het volgende:
Zo, ben een dagje weg geweest, maar de streams lopen weerZo te zien hebben ze de boodschappen binnen en zijn dat nu uitgebreid aan het vieren
![]()
Nog niet uitgebreidquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:59 schreef Papabear het volgende:
Zo, ben een dagje weg geweest, maar de streams lopen weerZo te zien hebben ze de boodschappen binnen en zijn dat nu uitgebreid aan het vieren
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een jaar op Rykjavic gezeten?
Als ze maar stopppen met Hazes! Ben bang dat het met drank op alleen maar erger word.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:59 schreef schatje het volgende:
Ze mogen nu wel aan de drank gaan hoor.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een jaar op Rykjavic gezeten?
Ze hebben haar tenslotte ook genoeg gekostquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:00 schreef intoyou het volgende:
Die Sabrina "ja hallo, ze moeten m'n tieten verdienen"
Dan nog kom je er in dit land niet onderuit dacht ik. Maar het is jou dus wel geluktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Had het echt nog nooit gehoord, ben niet zo'n Borsato-fan.
Hoe kunnen we je bereiken ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:00 schreef Kinga het volgende:
Geef even een seintje als muziek aangaat of iets dergelijks, dan flikker ik me stream terug aan..
Het wachten is nog steeds op..................... TOPPERTJE ... jawel...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:01 schreef Bubbz het volgende:
[..]
Als ze maar stopppen met Hazes! Ben bang dat het met drank op alleen maar erger word.
Haha dat komt misschien straks welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wachten is nog steeds op..................... TOPPERTJE ... jawel...![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:01 schreef Papabear het volgende:
Ah, dan ben ik dus nog op tijd
Ik zal zometeen weer gaan beginnen met wat mooie caps
Oh, werd vanmorgen door Marcia gezongenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wachten is nog steeds op..................... TOPPERTJE ... jawel...![]()
![]()
Ik ga wel even op zijn Linda's TYPEN danquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:03 schreef toxikon het volgende:
hahah plofkop vindt de concurentie van surfdude maar niks, moet je af en toe die blikken van plofkop zien![]()
![]()
![]()
Door Marcia? Die had ik echt als laatste mogelijke kandidate aangewezenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh, werd vanmorgen door Marcia gezongengemist?
Puber-alertquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:06 schreef toxikon het volgende:
effe off topic:
deze versie toppertje is wel te doen hoor:
http://www.vkmag.com/weblog/rubbertje/
Niet verwonderlijk/quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Je ziet een paar mensen helemaal in een depressie schieten door dat gezang
Daar aan de Costa zag ik je lopenquote:
Kijk dat maakt BB voor mij interessant..... In dit geval duistere kanten van mooie lieve meisjes....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door Marcia? Die had ik echt als laatste mogelijke kandidate aangewezen
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:09 schreef intoyou het volgende:
BIER op tafel
"Doe mij een rubbertje met een smakie ananas"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:06 schreef toxikon het volgende:
effe off topic:
deze versie toppertje is wel te doen hoor:
http://www.vkmag.com/weblog/rubbertje/
Ow praten ze toch met elkaar?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik lees net dat er een heel verslag mist in de streamverslagen, van vanacht van het gesprek van Marcel met Etiënne
Dat was werkelijk hilarisch.
Ze gaan eerst flossenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Bewoners... jullie hebben bakken met drank. Gebeurt er nog wat????
Triest vind ik het wel ja...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap er werkelijk niets vanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben bang dat dit zooitje te saai is om echt uit hun dak te gaan met drank.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Dat meen je niet....... Man, wat een B-artiest. Zijn idool is waarschijnlijk Dries Roelvink....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:12 schreef toxikon het volgende:
plofkop: als ik later beroemd ben en je staat daar tegen de steun pilaar ben je ook trots als ik wat tegen je zeg...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gek dat ze daar vorig jaar geen probleem van maakten..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:14 schreef Zody het volgende:
Ik denk dat ze niet willen dat alles in 1 avond op is, want zoveel is het namelijk niet met 14 drinkers
Klopt. Zie zijn site.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:15 schreef Nostalgist het volgende:
Dat meen je niet....... Man, wat een B-artiest. Zijn idool is waarschijnlijk Dries Roelvink....![]()
Op het oog veel, maar helaas................quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:18 schreef Taz10 het volgende:
wat gaat hier gebeuren ??
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:18 schreef Tamaartje het volgende:
Laten we het over reclames gaan hebben ....
Ja, ze hadden een heel gesprek.quote:
Op dit moment zou ik zelfs Frans Bauer nog even kunnen verdragenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
wordt tijd voor wat muziek.....
Oja?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik lees net dat er een heel verslag mist in de streamverslagen, van vanacht van het gesprek van Marcel met Etiënne
Dat was werkelijk hilarisch.
Dat is wel interessant ja!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, ze hadden een heel gesprek.
Over welke meiden, welke stelletjes (waarbij Etiënne al zei dat hij stelletje was met Sabrina, maar dat dat niets voorstelde).
En Marcel zei dat Etiënne er voor zichzelf zit en dat hij zich er niet mee gaat bemoeien.
En zo gingen ze één voor één de vrouwtjes af, wie wel of niet "neukbaar" kunnen zijn....
[afbeelding]
ik vind ook alles bestquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik zelfs Frans Bauer nog even kunnen verdragen
niet te lang natuurlijk
Niet vloeken aubquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik zelfs Frans Bauer nog even kunnen verdragen
niet te lang natuurlijk
Ik dacht dat avonne nog bezig was met de streams, dus ik ging hond uitlaten en bij terugkomen luisterde ik het gesprek mee. Maar zag vanmiddag dat er geen streamverslag was van een uur of 4quote:
telepassiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
wordt tijd voor wat muziek.....
Dat is andere koek maar wel leuk.quote:
mehmeh hehehehequote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:27 schreef rubstar het volgende:
wat een stelletje megeaule zeg.. jeses
Op dit soort momenten ben ik blij dat ik dus helemaaaaaaal achter loopquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:26 schreef Nostalgist het volgende:
OMFG Rood van Marco Borsato! Kippevel hier.....
I think I'm in love....quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:29 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb een groep nog nooit zo debiel zien doen!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:29 schreef flugeltje het volgende:
de muziek gaat door, het dak eraf!
Is zit me rot te ergeren inderdaadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:30 schreef Gert het volgende:
Godverdomme dat KLOTE FOK!
Moet dat nou echt elk jaar tijdens BB nog even een tandje erger worden, die traagheid?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:31 schreef BBoon het volgende:
WAT EEN HOERENFEEST................ ik mis Linda
Ja dat heeft een heel aantal weken op 1 gestaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:29 schreef KNAK het volgende:
[..]
WTF is Rood , een track van die Borsato?
Ja wel heel irritant idd!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:30 schreef Gert het volgende:
Moet dat nou echt elk jaar tijdens BB nog even een tandje erger worden, die traagheid?
Ik dacht al dat het aan mijn pc lag.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:30 schreef Gert het volgende:
Wie weet zit er een Linda in schaapskleren tussenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:31 schreef BBoon het volgende:
WAT EEN HOERENFEEST................ ik mis Linda
15 ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:31 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja dat heeft een heel aantal weken op 1 gestaan![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:32 schreef MaximusF1 het volgende:
Nederlanders doen toch altijd zo ?Uitgelaten, vrolijk, feestend, tierend, etc.
Misschien moeten ze bij Fok maar wat subfora sluiten, dat pubergedoe bv, als Big Brother aan de gang is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:31 schreef scanman01 het volgende:
Is zit me rot te ergeren inderdaad![]()
marlies denk ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie weet zit er een Linda in schaapskleren tussen
Wie wil er nog meer bewijs dat BB meeleest ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Lekke rmoment voor fok om weer down te zijn net
Toevallig dat "Rood" gedraiid wordt trouwens
Ik heb het (werkelijk waar) nog nooit gehoordquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:31 schreef Tamaartje het volgende:
Zo een gek als Linda vind je never nooit meer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie weet zit er een Linda in schaapskleren tussen
Oh. Misschien is dat het ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:31 schreef CartWOman het volgende:
Werkt wel aanstekelijk... * CartWOman heeft ook 2 wijntjes op![]()
Ik zat al te denken of ik niet aan moest geven dat ik alleen dat gesprek wilde doen. Zal ik doen in vervolg. Het gesprek van de zussen deed ik ook achteraf uit mijn hoofd, omdat ik zag dat het ontbrak.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht dat avonne nog bezig was met de streams, dus ik ging hond uitlaten en bij terugkomen luisterde ik het gesprek mee. Maar zag vanmiddag dat er geen streamverslag was van een uur of 4![]()
De Vliegerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wie wil er nog meer bewijs dat BB meeleest ?
Ik plaats de tekst van Rood ,en het wordt gedraaid.......
Welk nummer willen we nog meer horen ???
zit te twijfelenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:31 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Bij de uitzending van vanavond hadden ze het er ook over dat Hilde Jomanda was, dat werd hier gisteren ook gezegt...Dus ik weet zeker dat ze meelezenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Me too... en wat denk je van de opgekropte emoties? Echt wel!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Na een week zonder één klankje muziek kan ik me dit heel goed voorstellen hoor.
Ja, wat dacht je. Toppertje natuurlijk!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:32 schreef Nostalgist het volgende:
Ook nooit op de radio ofzo? Het werd helemaal plat gedraaidquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het (werkelijk waar) nog nooit gehoordEn nu ook niet, want ik keek tv.
Justin Timberlakequote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hilde dr favoriete nummerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
De Vlieger![]()
Dan gaan ze allemaal janken
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
De Vlieger![]()
Dan gaan ze allemaal janken
Volgens mij denken ze ook een beetje dat het zo hoort, om enorm uitgelaten te doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:30 schreef Scope het volgende:
Jongens, dit is toch geen normaal gedrag hier? Stelletje uitgelaten randdebielen!
Ik heb nooit de radio aan. Ik luister mp3's of cd's.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:34 schreef Tamaartje het volgende:
Ook nooit op de radio ofzo? Het werd helemaal plat gedraaid![]()
Ben jij ook boven de 40 net als ik hahahha ik ken hem ook nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:36 schreef Scope het volgende:
Ik ken dit nummer niet... ik word oud
Rhianna.... toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:36 schreef Scope het volgende:
Zij niet alleen !quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:36 schreef Tamaartje het volgende:
Marcel en Hilde zitten elkaar aan te kijken van wie zijn dit?
* KNAK is geemigreerdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ook nooit op de radio ofzo? Het werd helemaal plat gedraaid![]()
En dan een lied over de liefde met een dramatisch begin.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Me too... en wat denk je van de opgekropte emoties? Echt wel!![]()
Nooit te oud om te leren zeker?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:36 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ben jij ook boven de 40 net als ik hahahha ik ken hem ook niet![]()
Je had beter op deze pagina kunnen beginnen jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:37 schreef buyukAbi het volgende:
jezus, tig pagina's doorgelezen om tot de ontdekking te komen dat ik niets gemist heb
Marlies probeert het in ieder gevalquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Zit er al een Lieske tussen, met van die fijne heupbewegingen?
Je broer heeft anders al wat strakke moves laten zien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:37 schreef buyukAbi het volgende:
jezus, tig pagina's doorgelezen om tot de ontdekking te komen dat ik niets gemist heb
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:37 schreef buyukAbi het volgende:
Fokking hell, je hebt nog gelijk ook!quote:
Monique danst erg goed....!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Ander bel je d'r moeder ff.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou met Marlies wel ff close willen slowen, dat is gewoon het meest kompleetje vrouwtje in het huis.
Bij Monique leek het er even op, maar dat wilde je vast niet horen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Ken je het nummer Tainted love van Soft Cell waarschijnlijk wel... daar is het loopje door Rihanna van gejat!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:36 schreef Scope het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:40 schreef Scope het volgende:
[..]
Fokking hell, je hebt nog gelijk ook!![]()
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1000004004354723&Section=MUSIC
Yes, That's my generation...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ken je het nummer Tainted love van Soft Cell waarschijnlijk wel... daar is het loopje door Rihanna van gejat!
Ik zag Micheline ook wel aardig schudden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bij Monique leek het er even op, maar dat wilde je vast niet horen.![]()
Echt waar?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:40 schreef Scope het volgende:
<setlist>
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:42 schreef rubstar het volgende:
E10 wacht op de Hardcore.. hij is hollands hardste namelijk..
Maar nu even nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag Micheline ook wel aardig schudden.
quote:
Ik heb mijn bronnen, Gertquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:43 schreef Gert het volgende:
Echt waar?![]()
Staat dat op de Talpa-site of zo?
Nee,ze draaien hitzone 36quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Staat dat op de Talpa-site of zo?
Mine tooquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yes, That's my generation...![]()
Ik denk het welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:45 schreef Kinga het volgende:
ik neem aan dat ze niet chipz gaan draaien....
dan zet ik me geluid even uitquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:45 schreef Kinga het volgende:
ik neem aan dat ze niet chipz gaan draaien....
Qua IQ en EQ wel ja.quote:
And mine, ouwe lullen hier.quote:
Alsteblief zeg!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:32 schreef Scope het volgende:
[..]
Misschien moeten ze bij Fok maar wat subfora sluiten, dat pubergedoe bv, als Big Brother aan de gang is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |