Je bedoelt Hieke en Fewdy taferelen ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:44 schreef scanman01 het volgende:
Iedere BB heeft volgens mij ook wel 2 of 3 'kleine schandaaltjes' nodig.
Bij deze groep heb ik nog zo m'n twijfels of dat gaat gebeuren.
Morgenavond is het precies een week.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:41 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Ze zitten nu toch precies een week in het huis? Juist tijd voor een feestje!
Geduld, geduld.... Het voorspel is vaak ook spannend...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben anderhalf uur weggeweest. En zie nog geen zuipfeesten. Dus heb niets gemist zo te zien. Bla bla bla en koken en eten.....
Zingen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:51 schreef Nostalgist het volgende:
Ze zingen Rood van MB, maar de tekst kent niemand...
Zoiets ja... en ook de Linda-'schandaaltjes', gevolgd door de heibel tussen Roel en Dido.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je bedoelt Hieke en Fewdy taferelen ?
Nou die komen er hoor ! Meer dan Hummie hebben kan !
Proberen of moeten?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:52 schreef Tamaartje het volgende:
ze proberen een lied te maken
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Melk is één van de grootste giffen in de westerse wereld, maar goed, dit is wel heel erg offtopic..
Mag Janine weg? Ik kan er niet meer tegen...![]()
Tja Scanman, denk toch niet dat het nog ooit voor komt dat je "vreemd" kunt gaan in huis zonder gelijk gesnapt te worden. En het was natuurlijk wel echt tussen die twee, geen/weinig toneelspel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets ja... en ook de Linda-'schandaaltjes', gevolgd door de heibel tussen Roel en Dido.
Dat soort verhalen.
Tja Scanman, denk toch niet dat het nog ooit voor komt dat je "vreemd" kunt gaan in huis zonder gelijk gesnapt te worden. En het was natuurlijk wel echt tussen die twee, geen/weinig toneelspel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets ja... en ook de Linda-'schandaaltjes', gevolgd door de heibel tussen Roel en Dido.
Dat soort verhalen.
Dat is ook uit een ander nummer van Borsatoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:55 schreef cpuntb het volgende:
Ik zie nergens "Leef je leven" staan in de tekst !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |