Hij zei toch U tegen je.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
And again daar komtie: nee nee u heeft een fout gemaaktkijk hier op de weegschaal staat de prijs verkeerd.
Ik ben altijd aardig ik kan nooit boos worden op zulke vuillakkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sommige mensen zitten krap bij kas en sommige mensen hebben gewoon altijd wat te zeuren.
Vriendelijk blijven lachen en vooral niet laten merken dat je flink geirriteerd bent is de beste oplossing.
Je moet tenslotte wél klantvriendelijk blijven in de Loller1000.
De klant is koning weet je wel.![]()
Zakdoekje aanbieden?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig ik kan nooit boos worden op zulke vuillakken
Maar die smerige kwijl langs die gast zijn waffelffs
Ja maar dat was zoeen gare onzin met A symptotenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:58 schreef Dirktator het volgende:
Weet je zeker dat de prijs klopte?? Jij had toch een 0.3 voor wiskunde gek!
En de verkoper de dictatorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
-knip-
De klant is koning weet je wel.![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En ik ben over het algemeen best goed in hoofdrekenen geil he ?
Je had hem mee moeten nemen naar de koelcel en daar op moeten sluiten. Je weet, die koude waar het vlees in bewaard wordtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar dat was zoeen gare onzin met A symptotenzo gaar he gek
En ik ben over het algemeen best goed in hoofdrekenen geil he ?
Maar toch, hoe moet ik deze gare gast een lesje leren ?
Misschien geil hij stiekem op me en terwijl ik voorover buk staart hij naar mijn kontje em loopt hem de kwijl langs zijn mondvuillak !
Das de weegschalerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:01 schreef Schuttingbeer het volgende:
is dat zwarte blok censuur??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |