Dat bedoel ik inderdaad, wat ranzig. Veel minder poeder erop ook...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:45 schreef Camplo het volgende:
Paprika lijkt nu soms net Cheese Onion
Ja nu niet meer, want er zit 40% minder vet inquote:
Welke smaak?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:47 schreef EleQusion het volgende:
Net 3 zakken gekocht, kon je dat niet eerder zeggen?![]()
ik denk paprikaquote:
Ja fuck dat breder publiek, die vreten maar gewoon een salade ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:58 schreef VeX- het volgende:
Ik haat het wanneer ze dingen gaan veranderen om bij een ander publiek in de smaak te vallen. Vooral door producten Light te maken. Meestal wordt het er namelijk niet beter op.
Een uitzondering vind ik Lays Chips Lite. Dat is namelijk zeer goed te eten.
Makkelijk lullen dan, Lays was de enige chips die nog lekker was, maar helaas zijn ze nu ook aangesloten in het rijtje van Crokyquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Koop je toch geen Lays... ? ik eet nooit chips en ik mis het niet ook
Wel goede argumenten, nooit over nagedacht eigenlijk. Omgekeerd kun je wel langer doen met dezelfde hoeveelheid voedselquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:12 schreef Sapstengel het volgende:
Chips is sowieso verrot. Je moet teveel armbewegingen maken om jezelf te voeden en mijn luiheid weerhoud mij er hierdoor van dit te eten. En het kraakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |