Hij flapt er soms zaken uit die niet passen bij zijn ideale schoonzoon act.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijn wil heel politiek correct overkomen, maar zijn ware aard kan hij niet goed verbergen lijkt het.
Nee inderdaad, viel mij ook al op, om te kotsen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
wat is Semih bazig aan het doen over de boodscahppen... graag als eerste exit! Wat een eikel!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Damn, verkeerde nummer. Isa, kun je even herstellen?
Precies!!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij de vorige groep werd het altijd meteen een zuippartij als de boodschappen er waren
hij zorgt er wel voor dat alles morgen niet al op isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee inderdaad, viel mij ook al op, om te kotsen!
Ja, PGB (persoonsgebonden budget)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
heeft iedereen wat apart besteld ofzo? ik hoor sommige roepen, dat is van mij en kijk is dit is voo rjou (net in de voorraadkamer)
Valt me nog mee dat Egbert en hij geen ruzie hebben gehadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:40 schreef the_hunter het volgende:
Semih is heel bazig ja. Daar kunnen nog wel eens irritatie's over komen
Ja LOL... heb ik eindelijk een keer een topic (LS is me meestal voorquote:
Dat wel...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:41 schreef BONG4002 het volgende:
De vorige groep (bb5) mocht dan wel meteen gaan zuipen, deze groep is vele malen explosiever
Psychopaat weet ik niet, maar het lijkt me wel een typ dat de controle totaal kan verliezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:33 schreef Scope het volgende:
Tijn zou bestwel eens een psychopaat kunnen zijn. Soms kijkt ie zo eng uit zn ogen!
Inderdaad. Egbert voelt zich ook erg belangrijk. Té belangrijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat Egbert en hij geen ruzie hebben gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |