Ja tijd voor de boodschappen..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:45 schreef Scope het volgende:
`t Is stil nu op de streams.
Briljante timing -- de boodschappen worden net gebrachtquote:
ja en dan hard wegrennen.. jezusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:48 schreef Nostalgist het volgende:
Janine weer....."Dit is voor mij".......I hate that !!
Ik vind haar toch ook wel erg leuk hoor....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2408148.jpg]afbeelding][/URL]
Wat zijn de lekkerste chips?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:48 schreef Kinga het volgende:
Kolere wat een berg chips!
Mooi!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Briljante timing -- de boodschappen worden net gebracht
jawel, ik heb penen gezienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:50 schreef CobusNet het volgende:
Er zit geen gezond iets tussen volgens mij.....
Wel lekker blijven plakken he.......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:49 schreef Scope het volgende:
Albert Heijn heeft goede zaken gedaan
en lekker blijven plakken he..... en waar zijn de zegels voor de gratis bioscoopkaarten van AHquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:51 schreef CobusNet het volgende:
Ik zou aan de telefoon hangen en zeggen dat er geen zegelstjes bij zitten en dat ze de bonuskaart en airmiles vergeten zijn....
Eh, heeft Hilde die niet al onder haar hoede genomen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Veel losse flesjes bier.... Ik zie de wijn nog niet echt....
Dat was een kado voor haar... dus ben benieuwd of ze dat gaat delenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eh, heeft Hilde die niet al onder haar hoede genomen?
Ik kan het helaas net niet goed zien, ik denk AH huismerkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Vaag bier met gele etiketten.....Welk merk is dat ? AH huismerk ?
Zolang je er bezopen van wordt is er weinig aan de handquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Zit een Bb sticker opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Zomaar een kado van BB dus?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat was een kado voor haar... dus ben benieuwd of ze dat gaat delen
Het zou me niet verbazen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eh, heeft Hilde die niet al onder haar hoede genomen?
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:50 schreef CobusNet het volgende:
Er zit geen gezond iets tussen volgens mij.....
Zijn big brother stickers..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan het helaas net niet goed zien, ik denk AH huismerk
Afgeplakt met logo van BB.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan het helaas net niet goed zien, ik denk AH huismerk
Barbaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zolang je er bezopen van wordt is er weinig aan de hand
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zolang je er bezopen van wordt is er weinig aan de hand
Heeft RIk die niet daar op de tafel?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb alleen nog geen peuken gezien
Mag ook wel muziek bij. Er lopen daar een paar meiden rond die ik ook wel eens wil zien dansen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:55 schreef Wishjuh het volgende:
Hmmm dat wordt vanavond hopelijk een zuipfeestje
BIer hoort in de koelkast.... Koud bierquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:54 schreef Kinga het volgende:
Ze laten die drank toch niet in de voorraad kast, dalijk flikkeren ze die deur dicht en komen ze er niet meer aan...dombo's
Jeroen is Alc.vrij dacht ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:57 schreef Kinga het volgende:
Etienne, GOED ZO, denkt aan de drank.... Jeroen: ho ho ho de belangrijke dingen... JA HALLO is die drank niet belangrijk dan?!
Nu wel. Toen er boodschappen gedragen moest worden, was ze nergens te bekennen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:57 schreef Wishjuh het volgende:
pfff Janine hoor je er natuurlijk weer bovenuit...
Inderdaad ja. Dat kan ik niet ontkennenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ook wel muziek bij. Er lopen daar een paar meiden rond die ik ook wel eens wil zien dansen.
hoorde ze net wel over shag pratenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb alleen nog geen peuken gezien
Wow wat een berg etenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:58 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2408155.jpg]afbeelding][/URL]
Amstel bierquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:56 schreef the_hunter het volgende:
Ik zie ook niet welk bier het is...
irritant wijf... maarja zorgt wel voor spanningenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:58 schreef Debbus het volgende:
[..]
Nu wel. Toen er boodschappen gedragen moest worden, was ze nergens te bekennen...
Valt mee hoor als je met 15 man bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef Tamaartje het volgende:
Wow... jeeeeeeeetje.... wat een drank![]()
Maar niet iedereen drinktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt mee hoor als je met 15 man bentBesides that staat het meeste in de voorraadkamer en willen de meeste bewoners niet dat alles in een keer opgaat
Ik ga voor Grolschquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Had slechter gekund.
Heineken blijft toch veruit het lekkerste. Maar daarna komt Amstel
Das dan ook wel weer waar, denk dat in deze BB idd de meeste bewoners zitten die NIET drinkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar niet iedereen drinkt
Vind het nog wel veel
Tsja.. voor Hilde is het een pijnstiller..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:57 schreef Kinga het volgende:
Jezus, ze gaan de drank ook nog verdelen he.... ZUIPEN KRENG!
En Sjaan kreeg een doorzichtig zakje?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja er stond op voor Hilde en zat in gouden folie ofzo.. en er zat wijn in
nah.. als ik een week op uien en rijst heb gezeten snak ik toch ook wel naar wat normaalsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:01 schreef CobusNet het volgende:
Wat kunnen zommige mensen toch blij zijn met boodschappen....
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Had slechter gekund.
Heineken blijft toch veruit het lekkerste. Maar daarna komt Amstel
Te weinig? Dat hebben ze dus niet goed besteld.. stelletje eikels. Drank is het belangrijkste natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat ze een feestje krijgen morgenavond ofzo en dat BB nog EXTRA drank levert.... want dit is te weinig voor een echt feestje
Maar goed ik drink zelf ook niet, dus ik vind iets al snel veel denk ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Das dan ook wel weer waar, denk dat in deze BB idd de meeste bewoners zitten die NIET drinken
Vertel? Heeft BB bewust dingen achtergehouden?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:02 schreef toxikon het volgende:
ik ben benieuwd of er nog ruzie gaat komen door de ontbrekende dingenals ze er tenminste achterkomen wat er mist
![]()
Ze zaten 23 euro over het budget heen en BB heeft dus niet alles geleverd. Ze weten niet wat niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:03 schreef Debbus het volgende:
[..]
Vertel? Heeft BB bewust dingen achtergehouden?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:04 schreef wendy79 het volgende:
hertog jan is toch zeker wel het lekkerste bier
Dat is ook nog wel te zuipen jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:04 schreef wendy79 het volgende:
Sjaan is besmettelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:04 schreef wendy79 het volgende:
ik hoor iedereen ineens schatje tegen elkaar zeggen
Doe mij maar Amstel.. drinkt et makkelijkst wegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:04 schreef wendy79 het volgende:
Het is een verslaving he.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef Kinga het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan die rokers in het huis.... Dat gezeeeik over die sigaretten...
Bij een eerdere peiling in de vergadering bleken het er 4 te zijn....Iets minder dan een derde dus. Vorig jaar hadden we er maar 1 ! (Rob) en Tann natuurlijk, maar die telde niet mee at telt niet mee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Das dan ook wel weer waar, denk dat in deze BB idd de meeste bewoners zitten die NIET drinken
Broodquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
wat zijn dat voor pakken? ik kan dat niet zien... volgens mij van koopmans... maar wat kan je daarvan maken
Doe mij maar gewoon een fles bacardi en een aantal flessen cola.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Doe mij maar Amstel.. drinkt et makkelijkst weg
Maareeh volgensmij is dit off-topic![]()
Wie drinken er niet dan? Allemaal mannen hoop ik dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Bij een eerdere peiling in de vergadering bleken het er 4 te zijn....Iets minder dan een derde dus. Vorig jaar hadden we er maar 1 ! (Rob) en Tann natuurlijk, maar dat die telde niet mee at telt niet mee.
Brooddeegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
wat zijn dat voor pakken? ik kan dat niet zien... volgens mij van koopmans... maar wat kan je daarvan maken
En ze neemt elke keer maar drie trekjesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Hilde over wiet:
"Ik krijg het op doktersrecept"
"Ik haal het gewoon in de shop"![]()
Daar zou ik anders ook zwaar van balen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:07 schreef schatje het volgende:
Janine voelt zich benadeeld omdat ze haar dingetje niet heeft gekregen.
hehe jah ik ben ook geen bier drinker hoor... ik drink liever Wodka-Cassis of Rode wodka- red bull of pasoa-jus ofzo daarom noemde ik Amstel... das nog et makkelijkst weg te krijgen.. Ik vind bier maar troepquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een fles bacardi en een aantal flessen cola.
Dan kom ik de avond wel door
Gatver....we zijn het alweer eens!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een fles bacardi en een aantal flessen cola.
Dan kom ik de avond wel door
Semihquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie drinken er niet dan? Allemaal mannen hoop ik dan?
Hilde hield wel van spuiten maar dan op een andere manierquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef Isabeau het volgende:
En Hilde houdt niet van pillen, niet van spuiten, niet van pijnstillers.
Maar ze blowt en zuipt wel. Right.
Ik weet niet of dat in de algemene BB-regels staat: Geen (soft)drugs.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:07 schreef schatje het volgende:
Janine voelt zich benadeeld omdat ze haar dingetje niet heeft gekregen.
MARCEL WEL die loopt op rooie wijn!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Semih
Jeroen
Marcel
Micheline (Gokje)
Sorry, ik hoorde alleen de resultaten van de telling.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie drinken er niet dan? Allemaal mannen hoop ik dan?
Ow, dan heb ik dat kennelijk gemistquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:10 schreef Sigi het volgende:
[..]
MARCEL WEL die loopt op rooie wijn!!![]()
FLAUW!!!! Jij moet dus niet in hethuis.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou in een BB huis ook niet gaan drinkenIk wéét hoe ik ben met drank op
No way dat heel Nederland daarvan gaat meegenieten en aangezien ik prima lol kan hebben zonder drank zou ik zeggen dat ik niet drink.
juist wel.. en dan verplicht drank laten drinkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
FLAUW!!!! Jij moet dus niet in hethuis.
Inderdaad. Zuipuhhquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
FLAUW!!!! Jij moet dus niet in hethuis.
Terecht, Hilde haar dingetjes, Sjaan oooookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:06 schreef Tamaartje het volgende:
Ohw Janine weer: "Big brother hoe zit het met mijn dingetjes?"
Wie heeft wiet op zakquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:13 schreef Canisfire het volgende:
Hoelang duurt het voor dat Janine gaat pikken van Hilde?
Die heeft toch Wiet op zak?
Gokje : Marcel drinkt Hilde eruit !!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Semih
Jeroen
Marcel
Micheline (Gokje)
Volgens mij niet hoor, anders heb ik het gemist. zou wel te gek zijn trouwens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:13 schreef Canisfire het volgende:
Hoelang duurt het voor dat Janine gaat pikken van Hilde?
Die heeft toch Wiet op zak?
Goeie savequote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:15 schreef BONG4002 het volgende:
Milica rookt en drinkt niet (die bedoelde ik dus in mn lijstje net ipv Marcel)
*fotoboek kijkt*quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Och, als ik in het BB huis zou zitten zou het halve BB forum vol staan met wat voor een lelijke dikke koe ik wel niet ben (gezien het commentaar hier al jarenlang op in mijn ogen best mooie vrouwen).
Nee er is geen wietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:15 schreef toxikon het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, anders heb ik het gemist. zou wel te gek zijn trouwens.
Dat is toch een reuma patient ?quote:
Dat zei ze net welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HOU OP!!!!!!!!! Dat meen je niet hè???![]()
![]()
![]()
Misschien was dat een uitzondering?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
huh? Met de kick off had ze wel een glas wijn in der handen toch?
Ja dus?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat is toch een reuma patient ?![]()
Ja Scan hellaasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HOU OP!!!!!!!!! Dat meen je niet hè???![]()
![]()
![]()
Echt onzin idd... pffff..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:17 schreef Kinga het volgende:
Ben het met Tijn eens...wat een bullshit om nu op elk koekje te gaan letten..
Naja bepaalde mensen gaan dan wiet roken tegen de reuma.quote:
Ik vind mezelf ook niet oerlelijk hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:16 schreef Mike1964 het volgende:
*fotoboek kijkt*
Mwoah...valt wel mee toch?
Maar hoe dan ook, jij zou weten wat en hoe er geschreven wordt, voor de meeste deelnemers aan BB komt de verrassing pas als ze het huis weer uit zijn.
Ook even gekeken... Valt wel mee??? Isa's naam is goed gekozen zeg maar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
*fotoboek kijkt*
Mwoah...valt wel mee toch?
Maar hoe dan ook, jij zou weten wat en hoe er geschreven wordt, voor de meeste deelnemers aan BB komt de verrassing pas als ze het huis weer uit zijn.
Heerlijk toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:18 schreef Debbus het volgende:
Noodrantsoen: ruzie
Genoeg eten: ruzie
Veranderd niet veel
Ik geniet ook, benieuwd wat het gaat worden vanavondquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Ik blijf de komende uren nog wel kijken. Er komt nog wel meer gezeik.
Drank hèquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:19 schreef schatje het volgende:
Heerlijk toch?
Ik blijf de komende uren nog wel kijken. Er komt nog wel meer gezeik.
drank, janine en hilde erbij word nog veel leuker.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:18 schreef Debbus het volgende:
Noodrantsoen: ruzie
Genoeg eten: ruzie
Veranderd niet veel
Misschien omdat ik zelf bril-drager ben (en niets van lenzen moet weten), maar ik vind die bril haar echt goed staan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Marcia wel wat hebben met die bril en dat witte nonnending.
Marcia leek me daar geen type voor... maar ik had toch wel goede hoop dat Milica dat wel was.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:21 schreef Gert het volgende:
Volgens mij drinkt Milica wel degelijk wijn hoor, dat heb ik haar een keer horen zeggen.
Maar.. het lijkt me geen type dat zich aangeschoten eens even lekker helemaal laat gaan.
Ze drinkt ook wijn. Maar idd ik denk niet dat ze zich helemaal de tering inzuipt helaasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:21 schreef Gert het volgende:
Volgens mij drinkt Milica wel degelijk wijn hoor, dat heb ik haar een keer horen zeggen.
Maar.. het lijkt me geen type dat zich aangeschoten eens even lekker helemaal laat gaan.
Ik vind haar absoluut een mooie vrouwquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:21 schreef Debbus het volgende:
Misschien omdat ik zelf bril-drager ben (en niets van lenzen moet weten), maar ik vind die bril haar echt goed staan.
Ik stop alleen met streamen voor voetbal of '24'.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Drank hè
(maar eh, om 21:30 haak ik even af voor de supergeweldig leuke nieuwe serie House hoor)
Ja inderdaad dat was even een mooi momentje ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
Lief gesprek op stream 1 nu tussen Marcia en Hilde. Hilde kan best aardig zijn. Dit is de kant die ik wel van haar mag. Marcia vertelt over haar moeder die gisteren naar het ziekenhuis moest, ivm K-controle. Haar moeder heeft er geheugenverlies aan overgehouden...
En de BB uitzendingen dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik stop alleen met streamen voor voetbal of '24'.
ik straks voor Prisonbreak dat vanavond weer begint.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar moeder heeft ook nog een paar hersenbloedingen gehad die zover ik weet los staan van de blaaskanker die ze had.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
Lief gesprek op stream 1 nu tussen Marcia en Hilde. Hilde kan best aardig zijn. Dit is de kant die ik wel van haar mag. Marcia vertelt over haar moeder die gisteren naar het ziekenhuis moest, ivm K-controle. Haar moeder heeft er geheugenverlies aan overgehouden...
Dan heb je House nog niet gezienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Idd... maar zelfs dat is geen noodzaak. Die uitzendingen kan ik nog wel missen. Is toch vaak alleen maar ergernis.quote:
Hilde kan ook een echt schatje zijn hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:26 schreef the_hunter het volgende:
Is Milica eigenlijk wel echt een dochter van Hilde? Ik vind die twee echt niet bij elkaar passen qua gedrag. Hilde is zo'n asociaal wijf en Milica is echt een schatje
Het leven heeft haar de zwarte kanten niet gespaard.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haar moeder heeft ook nog een paar hersenbloedingen gehad die zover ik weet los staan van de blaaskanker die ze had.
Die heb ik allemaalal gezien.. ik wacht op seizoen 2.. maar die ga ik binnenkort al kijkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
ik straks voor Prisonbreak dat vanavond weer begint.
Ik vind haar een beetje te populair overkomen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hilde kan ook een echt schatje zijn hoor.
En wij geven dan "nuchter" commentaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Kom maar op met de zuip partijen![]()
![]()
Heb eerste van 2e seizoen gisteren gekekenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[sup]Die heb ik allemaalal gezien.. ik wacht op seizoen 2.. maar die ga ik binnenkort al kijken
Ik heb dat uit een gesprek dat ik opving van Egbert, dat was ook de reden geloof ik voor de scheiding en daar voelde hij zich ook rot onder, maar het ging niet anders of zo. Het was niet echt een duidelijk gesprek en tsja, ik kon geen vragen stellenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Het leven heeft haar de zwarte kanten niet gespaard.![]()
Geeft me veel respect voor Marcia, die "de moeder" op jonge leeftijd al moest spelen...
Ik zeker wel jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En wij geven dan "nuchter" commentaar
Download ze gewoon via internet... dan had je er inmiddels al veel meer gezien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[sup]Die heb ik allemaalal gezien.. ik wacht op seizoen 2.. maar die ga ik binnenkort al kijken
Er nog wat sappige CAPS van geschoten ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Download ze gewoon via internet... dan had je er inmiddels al veel meer gezien.
Zo heb ik seizoen 5 van '24' al gezien en die moet in NL nog op tv komen.
On topic: Veel gekakel in het huis. Maar even op MUTE
Bij dochters die hun moeder moeten vervangen krijg ik altijd hele nare asociaties.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het leven heeft haar de zwarte kanten niet gespaard.![]()
Geeft me veel respect voor Marcia, die "de moeder" op jonge leeftijd al moest spelen...
Sappige caps van '24'quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:32 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Er nog wat sappige CAPS van geschoten ?![]()
[offtopic]Gaan wij ook doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Download ze gewoon via internet... dan had je er inmiddels al veel meer gezien.
Zo heb ik seizoen 5 van '24' al gezien en die moet in NL nog op tv komen.
On topic: Veel gekakel in het huis. Maar even op MUTE
J. Bauerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sappige caps van '24'![]()
... Jij kent de serie niet begrijp ik
![]()
De huil smiley kon ik even niet plaatsen trouwens. Leg die eens uit als je wilt.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij dochters die hun moeder moeten vervangen krijg ik altijd hele nare asociaties.
Maar goed, dat is in dit geval volgens mij zeker niet aan de orde.
Wat een racistquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:33 schreef toxikon het volgende:
wat een gelul van sjaan en haar onderscheid tussen de nederlanders en surinamers.
godverdoeme ik ben opgegroeid tussen de indo chinezen en ik kan net zo scherp verdragen als een surinamert, ondanks dat ik een bleekscheet ben.![]()
nou zeg...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:33 schreef Scope het volgende:
Tijn zou bestwel eens een psychopaat kunnen zijn. Soms kijkt ie zo eng uit zn ogen!
Ja, wie zou toch de Menno worden.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:33 schreef nodisch18 het volgende:
Tijn:Öooh, wa'n slijm-kut, die e10! "
Tijn wil heel politiek correct overkomen, maar zijn ware aard kan hij niet goed verbergen lijkt het.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn zijn shirt: "Ask me about your mother"
Dat is een behoorlijke "up yours" naar sommige mensen toe , lijkt me...
ik ben benieuwd of zijn haar er ook aan gaatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, wie zou toch de Menno worden.....![]()
Ik heb al wat caps van die broer van hem, waar je ook niet vrolijk van wordt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:33 schreef Scope het volgende:
Tijn zou bestwel eens een psychopaat kunnen zijn. Soms kijkt ie zo eng uit zn ogen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |