Zonnetje begint te schijnen hier
![]()
Ik zit dus buiten en dan voel ik aan hoe de stemming is. De stemming is dan hoog
![]()
Maar de stemming is niet hoog genoeg. En ook zit er iets in de stemming wat niet in orde is. Er zit iets in wat ervoor kan zorgen dat de stemming in 1 keer omlaag laat gaan. Een soort fout in de stemming ook wel.
Alsof het allemaal ontwikkeld is op een bepaalde manier, en dat ik dus mijn stemming moet aanpassen. Ik doe dat dus ook, alsof ik met een gereedschapskist bezig ben om te sleutelen aan de stemming. Inzicht krijgen in die valkuil waardoor de stemming weer kan inzakken.
Het is een soort valkuil maar ik kan niet goed omschrijven wat het precies is. Een soort gat waar ook energie door weg wordt gezogen en nog meer. Een soort kuil of gat waar het goede mee wordt weggezogen. En dan heb ik al snel de neiging om te zeggen dat het ook kan liggen aan zwarte gaten in de kosmos omdat zwarte gaten in de kosmos ook gigantisch veel energie tot zich nemen. Alleen is het nu in de stemming dat het gebeurt. Wie weet zijn er wel zwarte gaten in de stemming of bewustzijn of ziel of geest.
Maar zo ga ik dus buiten zitten vaker en dan stel ik me de vraag. " Hoe voel je je nu". En vervolgens ga ik aanvoelen hoe ik me nu precies voel. Ik voel me dus beter dan goed maar het is niet waterdicht te noemen. Er is een gevaar dat het richting de toekomst kan inzakken en de toekomst kan dan over 1 uur zijn. Let ik niet op en val ik in slaap dan zak ik in en is al het werk voor niets geweest. Dus ik moet sowieso wakker blijven om die stemming hoog te houden.
Daarom ook dat ik vaker buiten ga zitten dus, om te sleutelen aan de stemming.
Als afsluiter van de sessie van toen straks heb ik het nummer van Alice Deejay gedraaid of Dj Jurgen...." Higher and higher".
Ik streef de meest hoge stemming na. Because I want to get high
![]()
Higher than the sky
![]()
Hoe hoger de stemming des te beter
![]()
Maar dat komt allemaal goed nog. Heb vrij weinig te klagen, het zijn gewoon laatste restjes die afgewerkt moeten worden. Tis bij lange na niet meer zo erg als voorheen. Voorheen leek het een groot zwart gat te zijn.
Zo ga ik dus te werk als het aankomt op goed voelen. Echt eraan werken dus. Niet zomaar het hoofd erbij neerleggen, iedere kleine storing aanpakken zodat het uitstekend is. En dan is er altijd wel wat te sleutelen.
Zoals ik zei. Bij een gevoel van 200 procent MDMA is het tijd voor 300 procent MDMA. En zo kun je steeds de lat hoger leggen. Altijd de lat hoger leggen. Anders is het niet leuk meer.