abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41135411
Nadat ik in het ziekenhus gelegen had en nu een week thuis te hebben gezeten voelde ik me eindelijk wat beter.
Een vrijgezellenfeestje voor vanavond had ik net gisteren afgezegd onder het mom van ik ben ziek, maar ik had er ook eigenlijk geen reet zin in.

Nu ik me wat beter voelde kon ik wel even de deur uit. Nou dan toch maar naar het vrijgezellenfeestje. Dan ben ik er in ieder geval even uit, want na een week thuiszitten komen de muren wel op je af.
Blijkt de locatie van het vrijgezellenfeest onbereikbaar met het OV. Das mooi kut! Als ik dat nou iets eerder had geweten had ik vanmiddag kunnen bellen van jongens ik kom alsnog alleen er rijdt geen OV, kunnen jullie me komen halen?
De organisatie van dat vrijgezellenfeest was zo slecht dat dat niet kon en dan kon ik tenminste lekker vanavond even naar de manege om te sporten.

Maar ja nu ben ik dus 'ziek' volgens het vrijgezellenfeest en kan ik het onmogelijk maken tov het vrijgezellenfeest om vanavond even lekker te gaan sporten.

Als ik nu even iets eerder had aangegeven wel te kunnen gaan naar het vrijgezellenfeest, dan hadden ze mij niet kunnen ophalen en dan had ik lekker niet naar dat vrijgezellenfeest gehoeven en kon ik lekker gaan sporten.

GVD ik ben ook eigenlijk veel te eerlijk voor deze wereld dat ik nu niet wel gewoon ga sporten
pi_41135619
Ga gewoon sporten? Als je iemand tegenkomt zeg je gewoon dat je opeens beter voelde maar dat je geen vervoer kon regelen voor naar het vrijgezellenfeest? Moeilijk he, de waarheid vertellen?
pi_41135648
nou jij een week, ik zit vanaf januari al thuis, afgelopen maandag aan mijn rug geopereerd en nu nog een kleine 3 maanden minimaal thuis zitten
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:57:24 #4
138448 PeZu
Suspended animation
pi_41135763
samenvatting :'?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_41135818
Ik zit al een paar weken binnen
pi_41135820
de mens is ook niet gemaakt om gewoon thuis te zitten
pi_41135839
Ga gewoon lekker naar de manege gekkie!

En wat GioStyle zegt, vertel gewoon de waarheid, waarom maak je het jezelf zo moeilijk?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_41136002
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
nou jij een week, ik zit vanaf januari al thuis, afgelopen maandag aan mijn rug geopereerd en nu nog een kleine 3 maanden minimaal thuis zitten
Ja zo kun je jouw situatie ook vergelijken met arme mensen die aan Ebola stierven.... rot voor je hoor, maar daar gaat dit topic niet over... beterschap in ieder geval

ontopic: ga gewoon lekker sporten, aangezien je je van sporten beter gaat voelen en van dat vrijgezellenfeest alleen brak, mochten mensen vragen waarom je wel kan sporten.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  donderdag 24 augustus 2006 @ 18:19:07 #9
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_41136242
Knolrijden is geen sport.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_41136273
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:19 schreef L-IS het volgende:
Knolrijden is geen sport.
Maar je verbrandt er wel vet mee.

pi_41136465
Blijkt de locatie van het vrijgezellenfeest onbereikbaar met het OV, daar geef je een reden al.
Je voelde je beter, en probeerde te gaan, maar stuitte op t probleem dat het moeilijk was daar te komen. Aangezien je toch niet van plan was hard te feesten en brak te worden en niet zo gek veel zin in had ben je maar in plaats daarvan gaan sporten.
Sporten geeft iig een goed gevoel en is gezond.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 18:41:57 #12
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41136871
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef GioStyle het volgende:
Ga gewoon sporten? Als je iemand tegenkomt zeg je gewoon dat je opeens beter voelde maar dat je geen vervoer kon regelen voor naar het vrijgezellenfeest? Moeilijk he, de waarheid vertellen?
Ts kan toch helemaal niemand tegenkomen. Al die lui zitten op dat vrijgezellenfeest toch?
pi_41136925
Het OV is sowieso kut, daar hebben ze vast wel begrip voor.
pi_41137760
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:41 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Ts kan toch helemaal niemand tegenkomen. Al die lui zitten op dat vrijgezellenfeest toch?
Wie zegt dat iedereen naar dat vrijgezellenfeest gaat?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 19:12:35 #15
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_41137827
ga gewoon doen wat je wil doen...

niemand houdt je tegen hoor
miss_schaapje
  donderdag 24 augustus 2006 @ 19:17:20 #16
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41138025
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Wie zegt dat iedereen naar dat vrijgezellenfeest gaat?
Degenen die TS eventueel op de manege tegenkomt, verzuimd dan toch ook op het vrijgezellenfeest te verschijnen?
pi_41138461
Het probleem is dat de hoofdrolspeler de beste vriend van mijn vriendin is, waar ik niets van moet hebben. Als ik dus niet ga, dan krijg ik de pestbui van mijn vriendin over me heen.

Ze vond dat desnoods haar moeder me wel kon brengen. Yeah right, brengt ze me van Amsterdam-Noord naar Laren en ze komt zelf uit Duivendrecht. Das behoorlijk mijl op 7 voor een wat belabberd georganiseerd vrijgezellenfeest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')