ik sluit me hier bij aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:11 schreef twi het volgende:
Sporting Braga of Nacional Funchal zou wel goed zijn voor de ranking. Dan mogen er een paar mooiere clubs in de poule-wedstrijden zitten.
Vast niet in Breda zelfquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:39 schreef Sethje het volgende:
Wie is er zondag bij van de FOK-ers ?
Ik stap op in breda....
Zag het in het sportjournaal gister, lachequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:27 schreef F1Bas het volgende:
Geen seks voor trouwe Nigel de Jong
Dinsdag hielp oud-Ajacied Nigel de Jong de plaatselijke SV uit Hamburg aan een plaats in het hoofdtoernooi van de Champions League. De middenvelder scoorde de 1-1, nadat Carlos Cuéllar van Osasuna in de zesde minuut de thuisploeg op voorsprong had gezet. Aan die uitslag hadden de Hamburgers genoeg na de eerdere 0-0 in hun eigen AOL-Arena.
Na afloop, op het veld, werd de opgewonden De Jong door de Duitse televisie geïnterviewd. Een korte samenvatting, vrij vertaald:
Interviewer:
”Fantastisch resultaat Nigel. Jullie zullen wel zin hebben in sekt (Sekt is de Duitse naam voor schuimwijn ofwel "bubbeltjeswijn").”
Nigel:
“Nee, nee, geen seks. Ik heb een vriendin thuiszitten.”
![]()
Grappig inderdaad, maar wat willen die moffen dan? Dat je na 6 maanden alle Duitse termen kent?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:27 schreef F1Bas het volgende:
Interviewer:
”Fantastisch resultaat Nigel. Jullie zullen wel zin hebben in sekt (Sekt is de Duitse naam voor schuimwijn ofwel "bubbeltjeswijn").”
Nigel:
“Nee, nee, geen seks. Ik heb een vriendin thuiszitten.”
![]()
Staan er in Made ofzo vast wel bussen klaar, lijkt me danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij welGaat erom dat je anders niet bij het uitvak kan komen
![]()
Zou het niet weten, maar je kan bij Breda instappenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:36 schreef Superheld het volgende:
[..]
Staan er in Made ofzo vast wel bussen klaar, lijkt me dan
anders zijn ze verrekte dom
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zou het niet weten, maar je kan bij Breda instappen![]()
Schitterende poule, bij Manchester United en Celtic, daar zou ik graag heengaan! dan nu maar naar de Spurs en/of WHU. Ajax zou overigens de positie van Lille hebben ingenomen, Groep H dus met AC Milan, AEK Athene en Anderlecht, hoewel alles natuurlijk was doorgeschoven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:04 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat Kopenhagen dalijk in een super mooie poule zit
Youri Mulder heeft gelijk, in twee wedstrijden heeft Ajax slechts één helft goed gespeeld, FCK gaat dan ook terecht door. Toch vind ik Henk ten Cate een verademing, je beleeft tenminste wat met hem!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:15 schreef Sethje het volgende:
Hij was gewoon heel redelijk, en hij vond Youri Mulder een mongool omdat Mulder had gezegd dat FCK terecht gewonnen had.
Ze willen hem, maar ik ben benieuwd of hij zelf wilt. Zou het Legioen deze interesse waarderen?quote:
Inderdaad, Patrick Kluivert hoort bij Ajax en andersom, zolang wij hem niet kunnen gebruiken moet hij maar een mooie buitenlandse club vinden, geen Feyenoord, PSV of AZ aub!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:49 schreef twi het volgende:
Reiziger is ook wel even wat anders dan Kluivert zeg, poeh. Kluivert is dat ventje. Dat jonge ventje wat die prachtige cup omhoog mocht houden na dat puntertje. Dat geschreeuw, dat gejuich, dat niet weten waar je naartoe moet schreeuwen of rennen omdat je club de Champions League wint. Patrickje.
[afbeelding]
Engeland, België of Duitsland geniet mijn voorkeur, al hoop ik eigenlijk dat we de Spurs in de groepsfase tegenkomen, zodat we beide kunnen doorgaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:54 schreef Radegast het volgende:
CSKA Sofia (Bulgarije), Tottenham (Engeland), West Ham United (Engeland), Dinamo Zagreb (Kroatië), Rode Ster Belgrado (Servië), Hearts (Schotland), Maccabi Haifa (Israël), Standard (België), Sporting Braga (Portugal), Nancy (Frankrijk), Legia Warschau (Polen), Eintracht Frankfurt (Duitsland), Vitoria Setubal (Portugal), Nacional Funchal (Portugal), Artmedia Petrzalka (Slowakije), Iraklis Saloniki (Griekenland), Xanthi FC (Griekenland), Trabzonspor (Turkije), Atromitos (Griekenland), Red Bull Salzburg (Oostenrijk), Rubin Kazan (Rusland), Zulte Waregem (België), Metalurg Zaporizhia (Oekraïne), SCP Ruzomberok (Slowakije), Molde FK (Noorwegen), Chernomorets Odessa (Oekraïne), Mlada Boleslav (Tsjechië), Kayserispor (Turkije), Odense BK (Denemarken), FC Sion (Zwitserland), Lokomotiv Sofia (Bulgarije), SV Pasching (Oostenrijk), Randers FC (Denemarken), Atvidabergs FF (Zweden), Ethnikos Achna (Cyprus), Rabotnicki Skopje (Macedonië), Derry City (Ierland), Start Kristiansand (Noorwegen) en Levadia Tallinn (Estland).
Dit zijn de mogelijke tegenstanders die Ajax morgen kan loten.
Die ranking kan me echt geen reet schelen, wat boeit het nou hoeveel UEFA Cup-plaatsen NL heeft? Ajax moet gewoon minimaal éénmaal in de twee jaar kampioen worden, dan speel je sowieso CL.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:11 schreef twi het volgende:
Sporting Braga of Nacional Funchal zou wel goed zijn voor de ranking. Dan mogen er een paar mooiere clubs in de poule-wedstrijden zitten.
quote:Ajax-technisch directeur Martin van Geel ontkent dat Angelos Charisteas geen nieuwe club kan vinden omdat Ajax te veel geld (vijf miljoen euro, red.) vraagt. Eerder deze week meldde de Griek dit in de VI.
Van Geel zei het volgende over de aantijgingen van Charisteas. "Voor Angelos Charisteas heeft zich nog niemand gemeld. We hebben niemand voor hem aan de lijn gehad en dus ook van geen enkele club een concrete aanbieding", aldus Van Geel tegenover RTV Noord-Holland.
Eerder wisten verschillende media nog te melden dat PSV, Feyenoord en VFB Stuttgart hadden geïnformeerd naar Charisteas. Deze clubs zouden echter zijn afgehaakt na het horen van de transfersom.
Hoe kom je aan die info? NK Dinamo Zagreb lijkt me wel wat, kan aardig gekkenhuis zijn in Kroatië.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:09 schreef Sethje het volgende:
Unseeded
NK Dinamo Zagreb (CRO)
FC Artmedia (SVK)
Iraklis FC (GRE)
IK Start (NOR)
FCS Pasching (AUT)
Ajax loot 1 van deze 5 clubs...lekker saai dus...
Zagreb is alles behalve saai hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:09 schreef Sethje het volgende:
Unseeded
NK Dinamo Zagreb (CRO)
FC Artmedia (SVK)
Iraklis FC (GRE)
IK Start (NOR)
FCS Pasching (AUT)
Ajax loot 1 van deze 5 clubs...lekker saai dus...
Zie toevoeging aan mijn post.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info? NK Dinamo Zagreb lijkt me wel wat, kan aardig gekkenhuis zijn in Kroatië.
OK, ThanQ.quote:
overleefde de club vervolgens als eerste in de geschiedenis (samen met FC Liverpool) drie voorrondes van de Champions League. Achtereenvolgens werden Kairat Almaty, Celtic en Partizan Belgrado verslagen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:38 schreef RayMania het volgende:
Nou, Zagreb zou nog wel eens lastig kunnen worden. Artmedia ook, als het dezelfde club is die vorig jaar Champions League speelde.
Alles? Feyenoord kon niet de play-offs winnen van Ajax, Feyenoord kon al jaren geen kampioen meer worden en Ajax kon niet winnen van FCK, dus niet álles kon.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:45 schreef jorienvdherik het volgende:
alles kon
Integendeel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:13 schreef Superheld het volgende:
[..]
Zagreb is alles behalve saai hoor![]()
reken er maar niet op.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wat een schijtclubs.
Kaartjes zijn dan hopelijk maar 10e
Dinamooooquote:
Ik zie de brief al voor me:quote:
Dinamo Zagreb is wel een gave tegenstander, hoor! Filmpje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:07 schreef devv05 het volgende:
Pff, denk dat ik de eerste uitwedstrijd sowieso laat schieten als ik die kutclubs zie.
Ja, dat is de enige waar ik nog over na zou denken. Maar je zult zien dat we zo'n gare kutclub loten, kan gewoon niet anders.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dinamo Zagreb is wel een gave tegenstander, hoor! Filmpje.
Het boeit in zoverre dat we natuurlijk niet in de situatie moeten komen dat de kampioen van Nederland ook voorronde CL zou moeten gaan spelen. Als je er dan iets aan zou kunnen doen door concurrenten direct uit te schakelen is dat mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:38 schreef M0NTANA het volgende:
Die ranking kan me echt geen reet schelen, wat boeit het nou hoeveel UEFA Cup-plaatsen NL heeft? Ajax moet gewoon minimaal éénmaal in de twee jaar kampioen worden, dan speel je sowieso CL.
www.uefa.comquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
linkje voor de live loting?
Tja, als je het zo ziet is het wel zo, maar dat is doemdenken. Die ene vaste plek behouden we wel hoor...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef twi het volgende:
[..]
Het boeit in zoverre dat we natuurlijk niet in de situatie moeten komen dat de kampioen van Nederland ook voorronde CL zou moeten gaan spelen. Als je er dan iets aan zou kunnen doen door concurrenten direct uit te schakelen is dat mooi meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |