Ja, gelukkig hoeven we dat nou niet zeg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:36 schreef jna het volgende:
Lille is in de plaats van Ajax gekomen dus dan zouden we weeeer naar Milaan moeten![]()
Ja, te duidelijk de ondertiteling gaat sneller als die manquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:40 schreef Jasza het volgende:
Het is weer lekker van te voren gedaan dit hoor.
In België loopt het wel goed, hier is het gewoon 2 minuten vertraagtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, te duidelijk de ondertiteling gaat sneller als die man![]()
De tering, AC Milan op z'n dooie akkertje naar de volgende rondequote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:40 schreef Jasza het volgende:
Het is weer lekker van te voren gedaan dit hoor.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:54 schreef jna het volgende:
Toeterende turken door de straten dalijk
Iddquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja.. Is dat nu om te lachen of om te huilen?
Alleen de gedachte alquote:
Dat doen ze in Rotterdam dan ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:03 schreef twi het volgende:
Als Patrick naar Feyenoord gaat...dan ga ik echt heel hard huilen...
quote:Feyenoord gaat voor Kluivert
Geschreven door Pieter Hanson op donderdag, 24 augustus om 19:02
Feyenoord wil zich versterken met Patrick Kluivert, zo meldt de NOS zojuist. De aanvaller is door de Rotterdamse club gepolst over een eventuele transfer.
Kluivert heeft geen toekomst meer bij Valencia FC en liep vandaag boos weg van de training. Hij heeft nog niet gereageerd op het voorstel van Feyenoord.
Kluivert speelde eerder voor Newcastle United, Ajax, FC Barcelona en AC Milan.
Ik denk 't ook niet, nee. Ik begin alvast moet m'n fluitoefeningen voor zondagquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:04 schreef Jasza het volgende:
Daarnaast gaat dat legioen hem daar ook niet echt leuk ontvangen
Mee eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:03 schreef koningdavid het volgende:
![]()
Ach, ik zou het Patje niet heel erg kwalijk nemen als hij daar naartoe gaat.
Hij heeft niet echt bepaald veel keus ofzo.
Als we hadden gewonnen dan zouden we in het balletje van Lille zitten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:08 schreef Messenga het volgende:
Anders hadden we dus gewoon de 2e ronde bereikt hé. Celtic, Benfica en Man United zijn te verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |