Idd, die troostprijsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh nee de oostblok landen![]()
Gewoon er in de eerste ronde uitgaan, die uefa cup is toch voor spek en bonen.
quote:
We kunnen wel echt heerlijke teams loten. Hoe vet is dat, naar Standard....uurtje met de auto ofzo.quote:
ach als er maar bier isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
We kunnen wel echt heerlijke teams loten. Hoe vet is dat, naar Standard....uurtje met de auto ofzo.
Of THFC, West Ham, wel leuk om die ploegen een keer tegen te komen, alhoewel CL natuurlijk veel meer allure heeft.
Nee, morgenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Is die zuurballencup loting ook vanavond?
25ste meen ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Is die zuurballencup loting ook vanavond?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:57 schreef piertje2 het volgende:
Ik ben focking beroemd, ben vandaag alweer 2x op AT5 geweest.![]()
Is het nog steeds?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:57 schreef piertje2 het volgende:
Ik ben focking beroemd, ben vandaag alweer 2x op AT5 geweest.![]()
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een engelse club zou mooi zijn.
Iddquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:40 schreef WEST het volgende:
kom op mensen in het uefa cup valt ook eer te behalen en volgend jaar zijn gewoon direct geplaatst bij CL
ja me tante belde me net opquote:
hey ken je het niet ff voor me opnemenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:08 schreef Jasza het volgende:
Roeselare in de 1e ronde is wel lache, lekker dichtbij iig.
http://www.at5.nl/video_at5nieuws.aspquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:09 schreef piertje2 het volgende:
[..]
hey ken je het niet ff voor me opnemen
Gun het ze van harte ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:04 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat Kopenhagen dalijk in een super mooie poule zit
Ik hoop vooral ff dat alle ned clubs ver gaan komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:03 schreef Ordinair het volgende:
Wou dat we AZ konden loten in de eerste ronde..
ok komt het daar op?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/video_at5nieuws.asp
helemaal aan het eind, uitzending van woensdag moet het zijn dus ff wachten nog![]()
Yepquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik hoop vooral ff dat alle ned clubs ver gaan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |