ja.. duh ik ben programmeur geen HTML freak.. en daarbij is het tegenwoordig onmogelijk om een beetje HTML pagina consistent te houden tussen alle browsers...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:20 schreef Herkauwer het volgende:
Je kan het natuurlijk ook gewoon goed aanleveren
Denk maar zo, als jij je werk perfect aanlevert heb je QA niet meer nodigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:34 schreef Brezah_Ananas het volgende:
[..]
ja.. duh ik ben programmeur geen HTML freak.. en daarbij is het tegenwoordig onmogelijk om een beetje HTML pagina consistent te houden tussen alle browsers...![]()
Maak je toch meerdere versies, met en zonder javascripts, flash etc. Site voor Mozilla, Opera, IE, etc.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:34 schreef Brezah_Ananas het volgende:
[..]
en daarbij is het tegenwoordig onmogelijk om een beetje HTML pagina consistent te houden tussen alle browsers...![]()
wat hij zegt en nu niet meer zeurenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:39 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Maak je toch meerdere versies, met en zonder javascripts, flash etc. Site voor Mozilla, Opera, IE, etc.
Een beetje 'programmeur' kan dat wel hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:34 schreef Brezah_Ananas het volgende:
[..]
ja.. duh ik ben programmeur geen HTML freak.. en daarbij is het tegenwoordig onmogelijk om een beetje HTML pagina consistent te houden tussen alle browsers...![]()
Christmas in Canada, was eergisteren op The Box. Komt zaterdag weer bij de marathon.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:03 schreef BunnyHunter het volgende:
Welke southpark aflevering is dat ricky?
Oh ik kijk em nu ff op inet :pquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:39 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Christmas in Canada, was eergisteren op The Box. Komt zaterdag weer bij de marathon.
Die heb ik op m'n werk hangen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:19 schreef Nawien het volgende:
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06344/big_cup_of_STFU.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |