quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een beetje scheef wereldbeeld als je denkt dat het er altijd wel vanaf kan.
Ik kan meerdere oorzaken opnoemen waarom dat er even niet vanaf kan.
Alle bijstandmoeders?
Mensen met een laag of geen inkomen.
Net een kind gekregen?
Net een nieuw huis?
Verbouwing?
gehandicapt?
of gewoon een huismus
Nu past dit allemaal niet bij me maar ik ben nu 5 weken vrij en ga niet weg.![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Seks met mijn ex... Ik mag er eigenlijk niet aan denken of mijn libido zakt direct onder het vriespunt![]()
Mijn leven moet ook niet echt drastisch veranderentoch niet in de zin van veel reizen of emigreren.
Een beetje zoals es dus eigenlijk![]()
Doe dat dan ook eens nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:08 schreef Godlike02 het volgende:
gvd ik zat weer eens door een slotje
[..]
sex met mijn ex........quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:09 schreef es70 het volgende:
[..]
En over sex met je ex denken we ook al hetzelfde
.
Jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen.quote:
Bijnaquote:
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja.
Wel een goeie post overigens.
Wij gaan ook niet omdat daar gewoon geen geld voor is.
Ik heb toch geen zin om dingen te doen omdat het MOET, en ik ben zeker niet van plan om me voor een vakantie in de schulden te stekenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Het lijkt tegenwoordig in nederland wel als of je op vakantie MOET!![]()
Ik ben het daar niet geheel mee eens.
Ik wil trouwens wel gaan in het najaar of in de lente.
Als je er schulden voor gaat maken dan weet je zeker dat het je laatste vakantie was.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb toch geen zin om dingen te doen omdat het MOET, en ik ben zeker niet van plan om me voor een vakantie in de schulden te steken.
Je kan er wel wat aan doen,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen.![]()
Die statusbalk veranderd ook gewoon niet.![]()
Ik moet vaak een beetje gokken of het al dicht is.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je er schulden voor gaat maken dan weet je zeker dat het je laatste vakantie was.
Dat soort luxe dingen (zoals ik vakantie nog steeds zie) zijn geen schulden waard.
Ik bereik graag iets.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan er wel wat aan doen,
maar dan wordt het posten wel heel lastig voor je
het heeft veel geholpen hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik bereik graag iets.
Met staken bereik ik niks op FOK!![]()
Met katten in de fik steken of met katten verkopen of dreigen ze anders om te brengen bereik je idd meer op FOKquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik bereik graag iets.
Of om welke andere reden geen geld, geen tijd of geen gelegenheid..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik had juist veel te posten en te lezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het heeft veel geholpen hoor
Dat bedoelde ik nog niet eensquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik bereik graag iets.
Ik wist dat ik etc er achter had moeten zetten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of om welke andere reden geen geld, geen tijd of geen gelegenheid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |