Werkloos zijn is voor helden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:20 schreef ___MDJ___ het volgende:
werkloos tuig
Ik werk, alleen vandaag ff niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:20 schreef ___MDJ___ het volgende:
werkloos tuig
held (de ~ (m.), ~en)quote:
Jij bent laagbegaafd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:22 schreef ___MDJ___ het volgende:
[..]
held (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die ondanks zijn angst ingrijpt in gevaarlijke situaties
En dat om 14:15 ....
Val jij niet onder de leerplicht?quote:
Niet in mijn vakantie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:26 schreef ___MDJ___ het volgende:
[..]
Val jij niet onder de leerplicht?
WTF!?! Een snelle route naar je nieuwe school uitvissen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:19 schreef renz0r het volgende:
...
Had nog in de planning om vandaag om ff naar rotterdam te gaan om een snelle route naar mn nieuwe school uit te stippelen / tijd op te meten. Morgen dan maar doen
..
Nieuwe school cq. opleiding.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:03 schreef Roquefort het volgende:
[..]
WTF!?! Een snelle route naar je nieuwe school uitvissen?
Daar heb je toch minimaal de rest van het jaar al zat tijd voor, als je sowieso naar school gaat zeg maar?
Ga anders Fokken ofzo, als je geen leven hebt, maar dit is dwaas!![]()
What's the difference?quote:
www.9292ov.nlquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:19 schreef renz0r het volgende:
Pfff lekker dan, kwart voor 2 wakker worden. Vannacht niet denderent geslapen door eenden / duiven die weer lekker bezig waren.
Nu is het ook al teringlaat om nog wat te kunnen doen voor vijf uur (ga ik weg)
Had nog in de planning om vandaag om ff naar rotterdam te gaan om een snelle route naar mn nieuwe school uit te stippelen / tijd op te meten. Morgen dan maar doen
Aaaghr zo laat wakker worden is kut![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |