abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41125380
naja volgen volgen het is een groot woord.
Ik heb nu 3 weken in kroatie gezetten en ondanks dat big brother nog maar 2 dagen ? of 3 ik weet niet eens welke dag het vandaag is bezig is. Heb ik dankzij de telegraaf toch al een aardig beeld van de bewoners en het huis. Wat ik inmiddels weet is dat ze pas over een half jaar waarschijnlijk de geheime tuin in mogen. Dat er twee broers mee doen waarvan een homeau en de ander politie agent is. Dat er een drugs gebruikende 31 jarige zwarte vrouw bij zit die het lekker vind om te neuken met mannen waarvan de vrouw thuis zit. Verder nog een jochie van 19 die mee doet aan de hand van zijn vader en een dikke amsterdamse vrouw die volgens mij een nog vervelendere versie is van chantal. Annyway ik ga nu opzoek naar de streams even wat info zoeken van wie is wie en dan maar eens kijken of ik het deze keer langer vol hou dan 4 weken.

time for big brother
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_41125885
-Nevermind, OP niet goed gelezen-
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41128221
nou succes
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 00:09:51 #4
128220 Peter6000
pi_43495215
Hoe bevalt het, tot nu toe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')