quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:10 schreef mariekje1984 het volgende:
...en bovendien zit ik op de pabo dus kan ik het heus wel weten...
gewoon rood issie ook leuk hoor daar niet van...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef foksuk1981 het volgende:
Optie 1: Als je het niet 100% vertrouwd zou ik even teruggaan naar de Karwei waar je het hebt laten mengen.....
Optie 2: Je brengt de overige lagen ook aan en test het.... (nadeel, als het niet is geworden zoals het zou moeten zit je met een knalrode verpeste deur)
Dat snap ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:21 schreef mariekje1984 het volgende:
[..]
gewoon rood issie ook leuk hoor daar niet van...maar tis niet helemaal de bedoeling zegmaar...
leg es uit...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja, hij heeft in iedergeval gelijk
![]()
das aardig...maar het zijn op maat gemaakte deuren voor mn zolderkamer...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:30 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dat snap ik... dan blijft optie 1 over
En anders heb ik nog wel een extra deur thuis die ik niet meer nodig heb
dat lijkt me duidelijk.... die opmerking over dat je pabo doet slaat natuurlijk nergens op.quote:
Die van mij kan je ook op maat maken, het is alleen wat extra werkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef mariekje1984 het volgende:
[..]
das aardig...maar het zijn op maat gemaakte deuren voor mn zolderkamer...![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
lees de posts nog eens en als je het dan nóg niet snapt, vraag 't nog een keer![]()
![]()
dus er is nog hoop....danku!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:37 schreef cappp het volgende:
Ik heb het ook op mijn deur, ja het lijkt heel veel op gewone verf. Het werkt perfect.
wat ben jij een muts zegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:37 schreef mariekje1984 het volgende:
[..]
ga maar ergens anders spelen he...
Maar ik zie het niet met eigen ogen, dus als je het echt niet vertrouwd moet je ff terug gaan. Staat het trouwens niet op de verpakking?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef mariekje1984 het volgende:
[..]
dus er is nog hoop....danku!![]()
stickertje...tis mengverf...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:41 schreef cappp het volgende:
[..]
Maar ik zie het niet met eigen ogen, dus als je het echt niet vertrouwd moet je ff terug gaan. Staat het trouwens niet op de verpakking?
en dat voor een pabo-er he...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
zelfkennis![]()
dát siert je dan wel weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |