abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:37:41 #51
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41131369
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:39 schreef niederer28 het volgende:
Het is ook meer een kwestie van willen...
Je wilt geen geld besparen

Je was toch controller?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41131720
Ik wil wel geld besparen, maar daarin wil ik een evenwicht vinden in wat we zelf doen en wat we laten doen. Vrije tijd is heilig voor ons, dus door wat extra geld uit te geven "kopen" we vrije tijd extra.
pi_41132721
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:48 schreef niederer28 het volgende:
Ik wil wel geld besparen, maar daarin wil ik een evenwicht vinden in wat we zelf doen en wat we laten doen. Vrije tijd is heilig voor ons, dus door wat extra geld uit te geven "kopen" we vrije tijd extra.
als je een beetje je best doet en het is een gemiddelde woonkamer, dan is het in een dagje geregeld en bespaar je jezelf een paar 100 euro.... is een dagje vrij je dat waard?? dan moet je het uitbesteden....maar ik had t mooi zelf gedaan in jou geval
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:32:45 #54
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41133159
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:48 schreef niederer28 het volgende:
Maar die vrije tijd hoef je voor bv. structuurverfen maar 1x op te geven.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41138156
Dat is ook weer zo... het hangt een beetje af van wat er allemaal nog moet gebeuren. We zijn zelf a-technisch. Ik laat het liever door een ander doen als het dan goed is, als wanneer je het zelf doet en het ziet er niet uit... maar met hulp van familie kost het inderdaad niet zoveel tijd...
pi_41171057
Het begint wel een beetje offtopic te gaan hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')