Als je niet wil mailen dan maar faxen. Gewoon een briefje maken dat je de reservering wil vastleggen met creditcardnr en dat ze je creditcard mogen belasten voor x euro en een handtekening eronder. Bij aankomst het briefje je creditcardafschrift meenemen als bewijs dat je al een deel betaald hebt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil een appartement boeken, maar nu wil men dat ik mijn creditcardgegevens mail of fax.
Ik moet nl. een aanbetaling doen van 20%.
Nu wil ik mijn gegevens niet mailen, dat vind ik niet veilig genoeg.
En hoe weet ik nu of ik dit bedrijfje kan vertrouwen?
http://www.sleepinitaly.com/
Wat is binnenkort? In november heb ik niet langer dan een half uur in de rij gestaan om naar binnen te kunnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:36 schreef SnuggLe het volgende:
Ook ik ga binnenkort naar Rome (jaja, verrassend in dit topic, niet?) en heb eigenlijk 2 concrete vragen:
- van kennissen hoorde we van de mogelijkheid om te reserveren voor Vaticaan Stad (en Sixtijnse kapel etc), zodat je niet uren in de rij hoeft te staan. Weet iemand waar dat kan? Wat ik vind is alleen een te reserveren guided tour van 51 dollar.
Zoek eens op couchsurfing, globalfreeloaders of hospitalityclub.orgquote:- iemand ervaringen / ideeen over initiatieven zoals 'Meet The Locals', en goede adressen daarvoor in Rome, waar je dan dus bij een local eet en misschien ook slaapt?
30 november! Dus do(half)/vrijdag/zaterdag/zondag(half). Dan zal vrijdag de minst drukke optie zijn denk ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat is binnenkort? In november heb ik niet langer dan een half uur in de rij gestaan om naar binnen te kunnen.
[..]
Zoek eens op couchsurfing, globalfreeloaders of hospitalityclub.org
- Geen idee hoe het werkt met die guided tours, maar als je in de Sixtijnse Kapel de uitgang voor de groepen neemt (rechts) in plaats van de normale uitgang (links) hoef je niet in de rij te staan voor de Sint Pieter. Dat scheelt al snel een uur wachten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:36 schreef SnuggLe het volgende:
Ook ik ga binnenkort naar Rome (jaja, verrassend in dit topic, niet?) en heb eigenlijk 2 concrete vragen:
- van kennissen hoorde we van de mogelijkheid om te reserveren voor Vaticaan Stad (en Sixtijnse kapel etc), zodat je niet uren in de rij hoeft te staan. Weet iemand waar dat kan? Wat ik vind is alleen een te reserveren guided tour van 51 dollar.
- iemand ervaringen / ideeen over initiatieven zoals 'Meet The Locals', en goede adressen daarvoor in Rome, waar je dan dus bij een local eet en misschien ook slaapt?
Thanks en veel plezier!quote:Op maandag 13 november 2006 15:52 schreef Aventura het volgende:
Dat zijn fraaie pics! Overmorgen zit ik op dit tijdstip in het vliegtuig naar Rome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |