Motor is/was prima in orde hoor. En als je tegen zo'n ding aanstoot kan dat afbreken. Heeft niks met "de gesteldheid" van mijn motor te maken. Maar Ja, want daar weet jij natuurlijk alles van met je 12 jarige puistenkop terwijl je alleen maar achter je PC zit..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:43 schreef GioStyle het volgende:
Het is wel triest gesteld met je motor als je tegen je achterlicht aanloopt en dat hij dan er gelijk afvalt.
Heb een chopper dus denk niet dat dit er mooi uit gaat zien + dan moet ik ze allemaal gaan vervangen..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:44 schreef dribbel79 het volgende:
Heb je gelijk een excuus om er straffe kleine LED pinkers op te mikken, nietwaar??
Schiet niet op nee, spul van Highway Hawk is geweldig voor choppers...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:05 schreef hav0c het volgende:
Heb een chopper dus denk niet dat dit er mooi uit gaat zien + dan moet ik ze allemaal gaan vervangen..
Als hij stil staat is het een knipperlicht, als hij rijdt is het een richtingaanwijzerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:22 schreef Camplo het volgende:
Knipperlicht?
Richtingaanwijzer <------------
Haha, kloptquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:23 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Als hij stil staat is het een knipperlicht, als hij rijdt is het een richtingaanwijzer
Mooi spul idd. Wel duurquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:11 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Schiet niet op nee, spul van Highway Hawk is geweldig voor choppers...
motozoom.nl ?
Zal ik je ff omver rijden als ik je zie op de snelweg?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:05 schreef hav0c het volgende:
Motor is/was prima in orde hoor. En als je tegen zo'n ding aanstoot kan dat afbreken. Heeft niks met "de gesteldheid" van mijn motor te maken. Maar Ja, want daar weet jij natuurlijk alles van met je 12 jarige puistenkop terwijl je alleen maar achter je PC zit..
Je mag best achter het stuur hoor. Van een 3 wieler dan. Wil nog wel eens zien dat je me inhaald btw...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:46 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Zal ik je ff omver rijden als ik je zie op de snelweg?
Oh wacht, een 12 jarige mag zeker nog niet achter het stuur.
Mag ik danff over jou heen walsen????quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:46 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Zal ik je ff omver rijden als ik je zie op de snelweg?
Oh wacht, een 12 jarige mag zeker nog niet achter het stuur.
Ik hoef je toch niet in te halen, zodra jij mij inhaalt maak ik een zwaai naar links.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:54 schreef hav0c het volgende:
Je mag best achter het stuur hoor. Van een 3 wieler dan. Wil nog wel eens zien dat je me inhaald btw...
Mijn driewieler! Wat doe je!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:56 schreef RSV1000R het volgende:
[..]
Mag ik danff over jou heen walsen????![]()
kleine ventjes zie je makkelijk over het hoofd he....
![]()
Haha, ik maak er een skateboard met 3 wieltjes vanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:09 schreef GioStyle het volgende:
Mijn driewieler! Wat doe je!![]()
[afbeelding]
Yeaah, dank je dank je! Kan ik weer lekker pimpen op school.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:11 schreef RSV1000R het volgende:
[..]
Haha, ik maak er een skateboard met 3 wieltjes van![]()
is voor de gevorderden..
Okee okee, ik moest lachenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:09 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ik hoef je toch niet in te halen, zodra jij mij inhaalt maak ik een zwaai naar links.![]()
[..]
Mijn driewieler! Wat doe je!![]()
[afbeelding]
No offence, ik snap je probleem wel! Het is behoorlijk klote als iemand iets van je kapot maakt. Ik ben altijd zuinig op mijn spullen en als ik iets kapot maak is het niet zo erg, want het is immers mijn fout. Maar als iemand anders het doet dan baal je als een stekker.quote:
anderen die je spullem slopen zijn nooit leuk.......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:32 schreef GioStyle het volgende:
[..]
No offence, ik snap je probleem wel! Het is behoorlijk klote als iemand iets van je kapot maakt. Ik ben altijd zuinig op mijn spullen en als ik iets kapot maak is het niet zo erg, want het is immers mijn fout. Maar als iemand anders het doet dan baal je als een stekker.![]()
love is in the airquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:32 schreef GioStyle het volgende:
[..]
No offence, ik snap je probleem wel! Het is behoorlijk klote als iemand iets van je kapot maakt. Ik ben altijd zuinig op mijn spullen en als ik iets kapot maak is het niet zo erg, want het is immers mijn fout. Maar als iemand anders het doet dan baal je als een stekker.![]()
Heb hem thuis ook in de schuur staan maar was nu in de stad. Probeer hem meestal zo veel mogelijk aan de zijkant op de stoep te zetten maar het is voor sommige mensen blijkbaar nog steeds te moeilijk om er omheen te lopen.. Ze mogen wel wat meer motor parkeerplaatsen maken imo maar ja, dream on. Die leveren natuurlijk niet die belachelijke ¤3.80 per uur opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:11 schreef RSV1000R het volgende:
[..]
anderen die je spullem slopen zijn nooit leuk.......![]()
daarom staan mijn motoren altijd binnen... kunnen ze ook niet gesloopt worden..
Ik dacht laat ik eens aardig doen vandaag, reageert TS niet eens.quote:
Lees het pas net, ben nu op m'n werkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:25 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik eens aardig doen vandaag, reageert TS niet eens.![]()
Laat ik maar weer lekker topics gaan bashen.![]()
waarborgfonds ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:27 schreef hav0c het volgende:
[..]
Lees het pas net, ben nu op m'n werk
Jammer dat ik geen WA+ verzekering heb, die dekt dit soort dinegn geloof ik wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |