Mensen met zo'n kinderlijk taalgebruik mogen ze van mij ook bannen hier.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:02 schreef Razor21 het volgende:
... over dit en dat en hoe en zo ...
Azijnpisserquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:11 schreef sirrom het volgende:
[..]
Mensen met zo'n kinderlijk taalgebruik mogen ze van mij ook bannen hier.
![]()
Ja, dan ben je echt veeeel beter als je niet scoort en je tegenstander wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:33 schreef sledge5hammer het volgende:
klopt, Ajax was vet beter, ze hadden alleen moeten scoren en dat lieten ze na....dan is het ook terecht dat je eruit ligt.....
Je kan idd beter zijn dan de tegenstander en toch verliezen! Dat is juist het mooie aan voetbal knul...... het onvoorspelbare.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:48 schreef wonko het volgende:
[..]
Ja, dan ben je echt veeeel beter als je niet scoort en je tegenstander wel.
Je vergat : " Over zus en zo " nog... dat is óók irritant hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:02 schreef Razor21 het volgende:
altijd maar een excuus zoeken ja maar en dit en dat
quote:
Jah nogal een kunst, jij bent dat gewoon veel meer gewendquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:43 schreef spurs het volgende:
Hebben de meeste voetbalsupporters last van, ligt vaak aan iets anders dan aan het team wat ze supporten. Heb me er zelf ook weleens op betrapt, maar over het algemeen kan ik er toch wel eerlijk op reageren als mijn cluppie verloren heeft.
whahaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:42 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Jah nogal een kunst, jij bent dat gewoon veel meer gewend
Telstar![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:51 schreef BobbyB het volgende:
Voetbalmeest kansloze kneuzen sport ooit. Naja de sport zelf is niet zo erg, maar die supporters en hun gedrag/geweld
![]()
Verder is Ajax sowieso een kutclub.
Nee, dan vissenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:51 schreef BobbyB het volgende:
Voetbalmeest kansloze kneuzen sport ooit.
Ajax heeft deze wedstrijd net zo onverdiend verloren als Kopenhagen de eerste wedstrijd onverdiend verloren had.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:02 schreef Razor21 het volgende:
Lopen hier een paar van die Ajaxciedente zeiken over dit en dat en hoe en zo
![]()
Kom er gewoon voor uit ze hebben verloren...![]()
NIet altijd maar een excuus zoeken ja maar en dit en dat...sterf ff![]()
Ga lekker ergens anders lopen janken......Ajax heeft verloren dus![]()
![]()
![]()
Moet jij zeggen, met je dagelijkse KLB topics........quote:
Zegt de trieste rukker met Lucie Silvas is liev onder zijn avatar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:51 schreef BobbyB het volgende:
Voetbalmeest kansloze kneuzen sport ooit. Naja de sport zelf is niet zo erg, maar die supporters en hun gedrag/geweld
![]()
Verder is Ajax sowieso een kutclub.
Die gaan niet kansloos hele buurten uit hun slaap houden met geschreeuw of andermans eigendommen vernielen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |