Zeg dan liever zo iets. Wat negeren is ook niet leukquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef -Dries- het volgende:
Als ik het antwoord wist, zou ik het zeggen.
LOLquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm..
volgens mij ben ik niet slim geweest, heb dead rising en saints row in 1 order samen besteld..
dus krijg zowiezo niet 1 september saints row
GVD!!!
quote:
Die kan je toch gewoon weer ontkoppelen............. mailen met helpdesk ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm..
volgens mij ben ik niet slim geweest, heb dead rising en saints row in 1 order samen besteld..
dus krijg zowiezo niet 1 september saints row
GVD!!!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wacht ik ga gewoon ff mailen
haha ok, dat was dan tegelijk, maar ja heb al gemailedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die kan je toch gewoon weer ontkoppelen............. mailen met helpdesk ofzo?
Hallo meneer.. wil u mijn bestelling ONTKOPPELEN misschien?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal jou eens ONTKOPPELENquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hallo meneer.. wil u mijn bestelling ONTKOPPELEN misschien?
hahahaha.
Kinderziektes enzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel raar dat er hier vaak een 360 de geest geeft
voor een 360-topic is dat best raar. Ik zie hier nooit iemand melden dat zijn PS2 kapot gaat...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel raar dat er hier vaak een 360 de geest geeft
Dat komt omdat de PS2 uitkwam in een tijdperk zonder internet zoals we het nu kennen......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:00 schreef kepler het volgende:
[..]
voor een 360-topic is dat best raar. Ik zie hier nooit iemand melden dat zijn PS2 kapot gaat...
Cool hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:09 schreef Tain het volgende:
Tony Hawk Project 8
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja........... klaaaaar zeg ik jequote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:09 schreef Atuniel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] dat glas
[afbeelding]
Nick,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je het plaatje al groot geklikt?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja........... klaaaaar zeg ik je
It's a console Jim, but not as we know it, but not as we know it...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat komt omdat de PS2 uitkwam in een tijdperk zonder internet zoals we het nu kennen......
Neequote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Heb je het plaatje al groot geklikt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |