Mijn goede vriend Sissokoquote:
Ja de voorlopers van Ministry en NINquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:41 schreef Doc het volgende:
Zijn dat die ouwe Zwitsers die zo'n 20 jaar gelden industrial speelden?
Ik moet Doc niet in mijn stad hebbenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:40 schreef tong80 het volgende:
Doc is The Young Gods wat voor jou in de Willem 2 ?
Mijn stad toe maarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik moet Doc niet in mijn stad hebben![]()
Tss, ik heb je toch ook vriendelijk welkom geheten in mijn stad!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik moet Doc niet in mijn stad hebben![]()
Donder op man, ik kom niet in amsterdamquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Tss, ik heb je toch ook vriendelijk welkom geheten in mijn stad!
Dat had ik moeten wetenquote:(En ik kom wel een paar ik per jaar naar de W2 hoor)
Lastig, pas wsl nadat de losse verkoop (lees, PSV v Pool dus geen passe-partout verkoop) is begonnen maar dan zijn wsl de duurste plaatsen alleen nog maar beschikbaar.quote:DG, denk je dat het nog lukt met kaartjes op 12 sept?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:48 schreef DutchGooner het volgende:
Donder op man, ik kom niet in amsterdam
Dan maar de duurdere plaatsen ...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:48 schreef DutchGooner het volgende:
Lastig, pas wsl nadat de losse verkoop (lees, PSV v Pool dus geen passe-partout verkoop) is begonnen maar dan zijn wsl de duurste plaatsen alleen nog maar beschikbaar.
Okidokiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
we hebben het er verder wel over via de mail.
Hoezo we staan niet op een degradatieplaatsquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk om te volgen, Arsenal echt slecht bezig..
Als je het afronden bedoeld kan ik dat alleen maar beamen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Arsenal echt slecht bezig..
Toch niet meer serieus te nemen die gast.quote:Arsenal winger Jose Antonio Reyes says he will not play in England again.
The 22-year-old is so determined to return to his native Spain that he says he will join any of the clubs showing an interest in signing him.
"What I want is to come to Spain. I won't play again in England," he told Spanish sports daily Marca on Sunday.
"I want to return. If it's to play for Atletico Madrid I say yes, if it's to play for Real Madrid I say yes, if it's to play for Sevilla I say yes."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |