Ik ben dinsdag bij Tottenham Hotspur - Sheffield United geweest. Leuke wedstrijd ook al was het kwaliteitsverschil schrikbarend hoog. Tottenham gaf alleen in de eerste helft gas en kwam ook met 2-0 voor. Na rust lieten ze de touwtjes een beetje vieren en kwam Sheffield nog een paar keer gevaarlijk voor het doel van Paul Robinson. Het was voor mij de eerste wedstrijd die ik bezocht in Engeland en de sfeer was geweldig. Ik heb me echt prima vermaakt bij de wedstrijd. Berbatov speelde goed en lijkt goed samen te spelen met Robbie Keane. Die kunnen veel doelpunten maken dit seizoen. Achilleshiel is het centrale verdedigingsduo. Twee jonge knapen die door blessures van de andere centrale verdedigers spelen. Ik hoop dat die snel weer fit zijn, want het zag er niet heel zeker uit.
Dan de tegenpartij, Sheffield united. Ik heb me tijdens de wedstrijd hardop afgevraagd wat zij in de premiership doen. Ze speelden niet slecht, maar ze kwamen zoveel kwaliteit tekort om het Tottenham nog een beetje moeilijk te maken. Ik vraag me ook serieus af hoe zij een punt tegen Liverpool hebben kunnen pakken. Ik denk dat zij een gedoodverfde kandidaat zijn voor degradatie.
Het was een onvergetelijke ervaring, een wedstrijd op White Hart Lane