Zeer fraaie counter idd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:26 schreef popolon het volgende:
2-0 Everton. Netjes afgewerkt.
Er gebeurd bijna niks op het moment, al lijkt Everton meer balbezit te hebben.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:23 schreef Gelderland het volgende:
hoe speelt Spurs? hangt er een 1-1 in de lucht of eerder 0-2? (of blijft 't zo?)
Ik heb hier wel Engels commentaar, weet niet of het hetzelfde is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zeer fraaie counter idd.
En de commentator op Sport1; "Can'y believe how negative the Spurs are playing again 10 men"
Sport1 heeft de commentatoren van Sky Sports.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb hier wel Engels commentaar, weet niet of het hetzelfde is.
Zelfde dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sport1 heeft de commentatoren van Sky Sports.
Is dit al weer de derde speelronde?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo beroerd zijn ze ook weer niet, 3 uit 9.
Meer dan een omhoog gevallen middenmotor zijn ze natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:39 schreef DeVinger het volgende:
The spurs is nu ineens titelkandidaat?
Dat niet, maar wel een subtopper. Mag je toch van verwachten dat ze na 3 wedstrijden meer dan 3 punten hebben.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:39 schreef DeVinger het volgende:
The spurs is nu ineens titelkandidaat?
Je bent echt ingeburgerd daar he?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:53 schreef popolon het volgende:
Everton 2 Spurs 0
Zometeen Arsenal - Man City.
Verhip, dat gaat eigenlijk vanzelf.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je bent echt ingeburgerd daar he?
De uitspelende ploegen als eerste noemen
Ik weet hoe het voeltquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:05 schreef DutchGooner het volgende:
Ongelooflijk, je speelt gewoon goed met fraaie combinaties af en toe, je had zeker al een keer of 4-5x moeten scoren en je staat 1-0 achter, ongelooflijk
Yep, Arsenal had zeker al met 2-0 voor moeten staan. Beetje lomp inkomen van Sinclair, had niet gehoeven trouwens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:05 schreef DutchGooner het volgende:
Ongelooflijk, je speelt gewoon goed met fraaie combinaties af en toe, je had zeker al een keer of 4-5x moeten scoren en je staat 1-0 achter, ongelooflijk
Paal en lat, Gilberto die de bal van Rosicky niet begreep en daardoor te laat inkwam voor een leeg doel en Henry die tot 3 maal toe het net niet weet te vindenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:09 schreef venomsnake het volgende:
Het zit Arsenal idd niet mee om het maar zachtjes uit te drukken.![]()
Bek houwe tyfusslet!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar nog altijd 1-0 DG, daar draait het om!
Waar ie geel voor kreeg vanwege commentaar geven?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:14 schreef venomsnake het volgende:
wat vond je van dat duwtje in de tegen tegen V.Persie? pingel of niet?
Hij had hem kunnen geven imo.![]()
Ja, dat moment ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waar ie geel voor kreeg vanwege commentaar geven?
Niet goed gezien.
De actie met 2 inkomende benen op Fabregas die de bal naar Henry speelde vond ik wel een pingel.
Henry werd weer ten onrechte buitenspel gegeven waar het volgens mij wel buitenspel was voorafgaand aan de pingel.
1 uit 6quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo beroerd zijn ze ook weer niet, 3 uit 9.
quote:
Dat is het hem nou juist, ze draaien niet bagger.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:11 schreef Ricky_ het volgende:
Arsenal draait ook bagger zeg. 1 puntje uit 2 wedstrijden.
Ze pakken de punten nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist, ze draaien niet bagger.
Dat is wat anders.quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
5 verliespunten mag nooit, je staat nu al 8 achter op manyoo
Dan gaat het dus wel bagger.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
5 verliespunten mag nooit, je staat nu al 8 achter op manyoo
Vorige week geblesseerd geraakt tegen Sheffield. Net als Carragher. Momo geblesseerd tegen Haifa.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:53 schreef DeVinger het volgende:
Waar is Riise eigenlijk?
Als je bagger draait speel je niet goed mijn inziens en je speelt wel goed alleen pak je de punten niet.quote:
Nee hoor, Arsenal speelde prima voetbal, ontelbare kansen.quote:
Ik was in ieder geval tevredenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Goede wedstrijd van Kuyt. Zit iig al veel meer voetbal in dan die Crouch. Ben benieuwd hoe de fans zullen reageren
.
Mijn goede vriend Sissokoquote:
Ja de voorlopers van Ministry en NINquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:41 schreef Doc het volgende:
Zijn dat die ouwe Zwitsers die zo'n 20 jaar gelden industrial speelden?
Ik moet Doc niet in mijn stad hebbenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:40 schreef tong80 het volgende:
Doc is The Young Gods wat voor jou in de Willem 2 ?
Mijn stad toe maarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik moet Doc niet in mijn stad hebben![]()
Tss, ik heb je toch ook vriendelijk welkom geheten in mijn stad!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik moet Doc niet in mijn stad hebben![]()
Donder op man, ik kom niet in amsterdamquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Tss, ik heb je toch ook vriendelijk welkom geheten in mijn stad!
Dat had ik moeten wetenquote:(En ik kom wel een paar ik per jaar naar de W2 hoor)
Lastig, pas wsl nadat de losse verkoop (lees, PSV v Pool dus geen passe-partout verkoop) is begonnen maar dan zijn wsl de duurste plaatsen alleen nog maar beschikbaar.quote:DG, denk je dat het nog lukt met kaartjes op 12 sept?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:48 schreef DutchGooner het volgende:
Donder op man, ik kom niet in amsterdam
Dan maar de duurdere plaatsen ...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:48 schreef DutchGooner het volgende:
Lastig, pas wsl nadat de losse verkoop (lees, PSV v Pool dus geen passe-partout verkoop) is begonnen maar dan zijn wsl de duurste plaatsen alleen nog maar beschikbaar.
Okidokiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
we hebben het er verder wel over via de mail.
Hoezo we staan niet op een degradatieplaatsquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk om te volgen, Arsenal echt slecht bezig..
Als je het afronden bedoeld kan ik dat alleen maar beamen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Arsenal echt slecht bezig..
Toch niet meer serieus te nemen die gast.quote:Arsenal winger Jose Antonio Reyes says he will not play in England again.
The 22-year-old is so determined to return to his native Spain that he says he will join any of the clubs showing an interest in signing him.
"What I want is to come to Spain. I won't play again in England," he told Spanish sports daily Marca on Sunday.
"I want to return. If it's to play for Atletico Madrid I say yes, if it's to play for Real Madrid I say yes, if it's to play for Sevilla I say yes."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |